Obsessie

Ik ben heel erg in de ban van een boy, hij is dik zuipt en blowt en er is van alles mis met hem maar toch kan ik hem niet loslaten(hij was m’n eerste vriendje) nu heeft ie me voor de zoveelste keer geblokt enzo en m’n familie is boos op hem omdat ik voor de zoveelste keer alles voor hem op het spel heb gezet nu ben ik hem m’n mobiel en de band met m’n ouders en zus kwijt , ik weet niet meer goed wat te doen

Mijn familie is boos op mij trouwens haha foutje

door jou te blokken, heeft hij wel laten zien dat hij geen contact wilt… maar misschien heb je het te hard aangepakt… misschien moet je het wat rustiger aan doen… en als hij het zo aangeeft dat hij geen contact met je wilt, moet je het loslaten… vanzelf komt de ware .

Je ouders boos op hem? Sorry hoor, maar ze kunnen beter boos zijn op jou. Jij blijft doorgaan. Je klinkt een beetje als me stalkende ex. Dus ik geef hem groot gelijk dat hij je blokkeert alles. Het leven draait echt niet om maar 1 jongen. Er lopen er genoeg op de wereld van rond dus ga gewoon verder met je leven, hij hoeft je niet meer dus zet je eroverheen!
sorry als het hard klinkt maar je gedraagd je echt als mijn ex en die snapte het ook niet als je het lief en rustig vertelde. En dat kan ik dus ook niet meer in zulke situaties

Hij klinkt als mijn ex. DIK en roken. Of hij blowt idk idc. hahah! Ik was ook in de ban van hem.

meid kies voor je zelf en laat hem achterwegen ajb.

@tubbietoast m’n ouders zijn ook boos op mij het was. Een spelfoutje haha

M’n ouders willen m’n mobiel ook voor altijd innemen ik moet opgenomen worden enz

stop met hem… helemaal.

Wil ik ook graag, maar ik vroeg me af hoe ik dat precies kan aanpakken, hoe ik mezelf kan afleiden van hem enzo

okee. zoek zn minpunten van hem op, ga een avondje met je vriendinnen organiseren, GEEN LIEFDESFILMS. ga naar een feest ergens ofso, kijk naar mooie knappe mooiboys :wink: probeer hem gewooon te vergetenn… ik weet dat het moeilijk is maar als je het niet probeert weet je het nooit !

Ik ga het echt proberen(de zoveelste keer haha) mensen hoe meer tips hoe beter :flushed:

hier moest ik echt om lachen

om toch nog een nuttige reactie te plaatsen:

Wat een dreamboy hé?

Maar echt what the hell. Iedereen vindt hem kut, hij vindt jou kut, en toch blijf je doorgaan?
Laat die jongen lekker met rust, neem een hond ofzo.

Dat heeft ze al heel goed gedaan in de eerste zin.

XD ik snap jullie reacties wel tis ook niet helemaal logisch

Laat hem met rust, hij is dik , ik denk ook lelijk , echt zoals je zegt alles is verkeerd aan hem en iedereen vind hem verkeerd. Wat doe je nog met hem? Laat hem gaan uit je hoofd.

sorry maar waar slaat dit op? :’)
ik ben het overigens wel eens met je laatste zin

Zei zegt het zelf, en ik herhaal dat om te zeggen dat hij heel veel minpunten heb

Maar omdat iemand dik is hoeft diegene niet persee lelijk te zijn? Slaat echt nergens op.