Ik ben totaal geobsedeerd door Lord Of The Rings/The Hobbit… Hoe kom ik hier vanaf.
Ik vindt het gewoon echt leuk… maar ik kan nergens anders meer aan denken… just the freaking SHIRE,
Afleiding.
Ik ben totaal geobsedeerd door Lord Of The Rings/The Hobbit… Hoe kom ik hier vanaf.
Ik vindt het gewoon echt leuk… maar ik kan nergens anders meer aan denken… just the freaking SHIRE,
Afleiding.
Waarom zou je er van af willen? Je bent hoe je bent en als mensen dat niet accepteren is dat, dat blijf je houden. Je moet doen wat je leuk vind, je leeft maar één keer.
Iets anders zoeken zoals een hobby. Ik zou er trouwens niet mee stoppen als je t zo leuk vind, misschien minderen maar niet volledig in 1x kappe
Ik ken het gevoel (niet met Lotr maar met iets anders). Ik heb zo lang ik me kan herinneren al obsessies met dit soort dingen en heb geleerd dat het niet te stoppen is als je eenmaal geobsedeerd bent. Gewoon van genieten, maakt niet uit toch dat je er veel mee bezig bent?
Tja, ik irriteer me er zelf soms ook even aan… Omdat ik weet dat het allemaal gewoon nep is… En ik sluit mezelf gewoon in me kamer op omdat niemand me begrijpt…
Meh ik ken dit wel een beetje. Ik kan ook volledig geobsedeerd door iets raken en dan moet ik ook alles weten erover en ben ik er continu mee bezig. Ik heb het trouwens ook heel erg met LotR gehad, mijn hele kamer hing volledig vol met posters :’). Maar ik merk wel dat het na een tijd steeds weer overgaat. Zeker nu ik ouder ben gaat dat steeds sneller, maar toen Lord of the Rings net uitkwam heb ik echt drie jaar die obsessie gehad ofzo (misschien wel langer zelfs).
Dus ja. Het gaat over. Geniet ervan (hoewel ik weet dat het ook wel irritant kan zijn ja…), maar probeer inderdaad wel in ‘deze wereld’ te blijven.
Lotr is awesome ik zie de noodzaak er niet in om je hiervan af te helpen hahah
Je hebt er trouwens ook wel heel veel redenen voor van Lord of the rings zijn letterlelijk gewoon de beste films ook. Haha, wij hebben al de films en al de boeken + al de hobbits films en hobbit boeken in het oud nederlands
Is niks mis mee, je bepaald toch zelf waar je aan denkt. Als jij er blij van wordt.
En inderdaad, het gaat vanzelf wel over hoor. Gewoon niet teveel focussen op het 'obsessie’gedoetje.