obsessie of niet?

hoihoi
ik heb een vriendin en die heeft een obsessie op jesse mccartney.
ik ben ook fan van hem maar niet zo erg als haar.
als je haar kamer binnenkomt al er hangen zo al een stuk of 12 posters
en laten we het niet over gewone plaatjes hebben.
en ze kan alleen maar praten of hem over hoe goed hij kan zingen en acteren. ze weet zelf naar welk land ze gaat om te touren :astonished:
en ze kan echt uren doorzeiken over dat hij nooit in nederland is geweest
en nu komt het er is een jongen bij ons op school die heel veel op hem lijkt en dus gaar zei allemaal flirten met hem en nu hebben ze bijna wat en het gaat bij haar alleen om zijn uiterlijk omdat hij zo veel op hem lijkt. en dat heeft ze zelf ook toegegeven aan mij. ik vind het echt een bitchy streek en je ziet echt dat hij verliefd op haar is…
ik wil mijn vriendin niet kwijt om z’n stomme obsessie heeft iemand wat tips?

Xx

best wel een obsessie…
maar bleh, het lijkt me nog niet echt een gevaarlijke :’)
is de leeftijd, dunkt me :3

ik hoop het ze is btw 15 :wink:

vroeger, ja vroeger toen ik 12 was, had ik ook zo’n enorme obsessie voor een celebrity
Het is een kwestie van eroverheen groeien
Je kon zoveel tegen me zeggen dat het dom was etc etc etc, maar dat boeide me geen zak!
Nu snap ik zelf ook wel dat het nergens op sloeg, 't was gewoon een kwestie van tijd.

doch
Op je 15e zou je beter moeten weten.

Ik was vroeger obsessed door Busted. Ik was toen een jaar of 12.
Ik hád alles van ze. Van dvd’s, cd’s, fotoboek(en), posters, handtekeningen, pet, armbandje ect. Werd ook helemaal gek toen ze naar nederland kwamen, was toen naar schiphol geweest, om ze ‘‘optevangen’’, stond ik daar met een mooie spandoek XD, zowat de enigste. Nouja, toen ze uitelkaar gingen, was 14/15 was ik zooo verdrietig, ik huilen huilen. Vond het echt verschrikkkkelijk. Mijn ouders werden gek door mijn obsessie van Busted, maar nou is het heel anders. Ik ben geen fan meer van ze, vind nog wel wat nummers leuk, maar ik weet niet wat je moet doen met zo’n iemand… haar een beetje naar de realiteit brengen?

ja dat heb ik gedaan :wink: dat je toch nooit kan trouwens met hem
maar dan zegt ze : wel alleen jesse kan me gelukkig maken en we horen bij elkaar en blabla

Misschien gaat dat wel over (als ze wat ouder is…) want 15 en dan obsessed door iemand?.. :no_good_woman:

zo’n topic was er laatst ook over Nick Jonas.
misschien moet je daar is in kijken?

Daar moest ik ook meteen aan denken :'3

jaa daar moest ik ook al aan denken :wink:

Heeft dit topic nu dezelfde naam als die van nick jonas of vergis ik me ?

Ik vergis me niet.

Kom op zeg, ze vindt zijn muziek goed dus heeft ze zijn muziek, ze vindt hem knap dus heeft ze zijn posters en ze vindt zijn type uiterlijk mooi dus flirt ze met jongens die op hem lijken.

Ghehehe, ik lees nu het héle verhaal, ze spoort niet helemaal, maar ze is minder erg dan die ene van een paar dagen terug.

Hmm, beetje raar. Ik had een obsessie toen ik 13 was voor Orlando Bloom!

Die van Nick Jonas was erger ja.
Deze is vrij normaal, voor een obsessie.

ik vind het zoiezo niet normaal xD
ze kent hem niet :grin: en ze is 15 maar oke :wink:
als je 5 minuten met haar praat heeft ze al over hem
ze weet zelf welke scheonmaat hij heeft 42 of 43
en welke onderbroekenhij draagt

oh, dat is gewoon een hele grote fan :’]

Precies de zelfde titel als die over Jonas-persoon. x’d