Hallo meiden!
Er zit me iets dwars en ik weet niet wat ik er mee aan moet!
Ik ken mijn beste vriend nu al 2 jaar en we hebben besloten om iets te proberen dus het is nu mijn (bijna) vriendje.
Ik weet dat hij nog altijd met zijn ex-vriendin zit waar hij 4 jaar mee heeft gehad en dat is nu al 3 of 4 jaar uit als ik het goed heb.
Hij heeft heel veel spullen van haar zoals een dagboekje waar ze samen in hebben geschreven en andere kleine dingen waar hij veel herinneringen aan heeft. Ik vind dit natuurlijk niet erg want ik heb zelf ook nog spullen van mijn ex-vriendje.
Wat me wel dwars zit is dat hij 2 weken terug nog heeft gehuild om haar en hij mij bijna tot geen kusjes geeft of met me knuffelt omdat hij niet meer ‘klef’ is sinds het uit is met haar.
Hij zegt dat het hem niks boeit als ik hem wel gewoon kusjes geef alleen ik ben bang dat hij zich op een gegeven moment eraan gaat irriteren.
Ik vind persoonlijk dat zijn ‘obsessie’ met zijn ex nu al te lang doorgaat en wil hem heel graag helpen maar kennelijk heeft praten geen enkele nut bij hem.
Wat moet ik doen? Het maakt mij alleen maar onzeker namelijk.
Nu dacht ik er zelf over na om hem proberen een mooiere tijd te geven dan met zijn ex maar als ik erover nadenk dan voel ik me alleen maar rot.
Wat tips met hoe ik dit zou moeten aanpakken zou erg fijn zijn!
Alvast bedankt! xx