Ik ben jarenlang een stille lezer geweest, maar ik heb een probleempje en dus vandaar dat ik een account heb aangemaakt.
Mijn probleem is dat ik heel snel obsessed heb met celebs. Ik zit er echt heel erg mee en ik maak mezelf er ook gewoon verdrietig mee. Paar jaar geleden was het met Zac efron. Ik vond hem helemaaal geweldig. Ik had al zijn posters, had elke film van hem gezien en ik werd er gewoon gek van. Later probeerde ik afleiding te zoeken en gelukkig lukte het omdat ik nieuwe vrienden kreeg.
Maar laatst had ik het weer met Enrique iglesias. Ik begon zijn muziek te luisteren, verzamelde al zijn foto’s en ik ben zelfs naar zijn concert geweest.
Het is gewoon een obsessie, wat uit de hand loopt. Soms duurt het paar dagen, maar meestal duurt het zonder dat ik het door heb maandenlang. Ik wordt er helemaal gek van. Het beïnvloedt me hele leven.
Ik heb nu hetzelfde met Ed westwick. Ik heb elke gossip girl aflevering al 100 keer gezien en ik kan gewoon niet wachten tot de volgende aflevering komt. Die komt pas 16 januari en ik zit echt de heletijd naar filmpjes en foto’s te kijken van hem. Ik wordt gek van mezelf. Als ik aan het werk ben of op school zit bedenk ik allemaal dingen onrealistisch verhalen waarin ik en hij voor komen. Ik denk dan dat hij de perfecte jongen is, ookal is hij maar een acteur en ik wordt er gewoon verdrietig van dat ik geen vriend heb en dat ik niemand op hem lijkt.
Ik heb geprobeerd om afleiding te zoeken, maar het lukt niet.
Het loopt echt uit de hand. Kan iemand me helpen? of heeft iemand dit ook?
En nee ik ben geen troll, dus hopelijk krijg ik serieuze antwoorden.