ober in italie

Nou, t klinkt wss heel raar maar er is een ober in italie, Alessio, lang, blond en eenblief gezicht. Ik weet niet wat hij heeft maar hij trekt me echt aan. Dit is ons 5e jaar in italie en komen erg vaak in dat restaurant omdat n andere ober die echt vloeiend engels spreekt echt heel goed met ons bevriend is
Gister heb k expres daar gegeten met n vriendin omdat ie alleen op zaterdag werkt. maar we gaan komende dinsdag weer terug en k weet niet of ik n jaar wil wachten als hij dan miss niet eens werkt. Hij heeft nog niet gereageerd op mn fb verzoek, hij herkent me zeker. Oh, en ik ben niet tegen long distance relationships. Iemand tips ofzo haha

ok. en wat wil je dat wij nu zeggen?

En nu?

Heb je een vraag? Of wat?

Iets meer dan dat in ieder geval.

misschien eens met hem praten

Ik snap het niet helemaal, je bent nog in Italië? Dan kun je toch naar hem toe gaan? Vind hij jou ook leuk?

Hij lachte steeds naar me… en kwam er ook vaker bijstaan maar ik zie hem niet meer

maar heb je ooit met hem gepraat :’)
met lachen alleen kom je niet ver hoor

Ja een beetje over voetbal maar thats it. Hij spreek vloeiend engels

Hm misschien kun je nog eens naar dat restaurant gaan en het er met de eigenaren of een andere ober over hem hebben ofzo idk.
Gewoon vragen van zeg hoeft Alessio niet te werken vandaag? Misschien zeggen ze dan wel van nee die is bijv naar het strand. En dan kun je naar het strand gaan.
Oke misschien beetje ver gezocht maar desnoods kun je vragen waar hij woont. Maar ik denk dat je nu gewoon het beste kunt afwachten tot hij je accepteert op facebook, anders stuur je hem even een berichtje wie je bent enz en waar je hem van kent heb je gelijk contact.
Of is hij eigenlijk al wel online geweest op facebook?

Zo heb ik ook mijn vakantievriendje ontmoet :’)

Met hem praten.

Goede opties…vooral dat berivht op fb… maar naar m toe gaan? Hahah ik kan t met fie andere ober wel der over hebben die heb k toch op app… wat zou k in t bericht op fb t best kunnen zeggen?

heeft hij je wel al geaccepteerd?

aah lief :slightly_smiling_face:

Nee maar k kan niet zien of ie online is geweest helaas.

dan zou ik alvast nog geen bericht sturen
komt een beetje opdringerig over

Nee dat was mijn gedachte ook.

Geaccepteerd ^^

Heee Meid,

Stuur hem een leuk berichtje ! misschien kan je nog een keer met hem afspreken voor het te laat is en je alweer weg moet !

Vraag hoe het met hem is, wanneer die moet werken en als je een gesprekje aangeknoopt hebt kan je misschien wel een keer een leuke date met hem regelen !!

Heel veel succes !! Je kan het !