Obama nieuwe President v/d USA!

Ik heb ook zo’n naar gevoel. De geheime dienst en al die beveiligings mensen zullen het moeilijker hebben dan ooit. Ik hoop dat ie niet zomaar word afgeslacht net als Kennedy en Martin Luther King. Ik vraag me ook af of Amerika sinds die moorden wel is gegroeid, ik ben bang van niet…

inderdaad! hij zou niet de eerste zijn…

het zal hem iniedergeval heel veel moeite kosten om slechter te presteren dan W. Bush XD
maar of hij ook echt zo goed is weet niemand nog
we zullen zien :laughing:

yeaaaahh :bowing_man:

Go Obama ! :guitar:

Hij is voor de doodstraf en tegen het homohuwelijk…
ik weet niet waar McCain voor staat, maar ik vind dit toch wel jammer :wink:

dat vind ik wel slecht…

en McCain is nog fanatieker.

hij is volgens mij niet tegen het homohuwelijk hoor, in z’n speech zei die toch gay or straight? dus dan heeft ie er toch niks tegen? of heb ik het verkeerd verstaan. maarja, doostraf, het is en blijft een amerikaan;p

ik vind het irritant dat iedereen voor obama is maar de helft niet eens weet wat zijn mening en punten zijn.
hij is behoorlijk rechts en als mccain president was geweest had hij misschien de rebublicijnen (whatever) meer liberaal kunnen maken nu is het de democraten en de oliesheiks conservatieven tegenover elkaar :pensive:

ik vind ze alletwee niets maar als ik moest kiezen zou ik ook voor obama gaan.

hij is tegen homohuwelijk maar wil ze wel een samenlevingscontract ofzo geven x)

oh nja, beter dan niets(al was dit tijdens bush ook al zo…;s) misschien draait ie bij. maar hij is wel knap, ook al is ie oud.(A) en McCain kon voor geen meter speechen.

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :headbang2

en mccain had sarah palin
alleen het idee dat ze president kon worden hoort thuis in een slechte comedy film :pensive:

dit is gewoon wat amerika echt nodig heeft.
serieus verandering.
en obama rocks:D

Hmm, ik geloof er niet zo in.
In de periode dat Bush won, was (een groot deel ) van de wereld blij en positief. Bush zou de oorlog bestreiden, bla bla.
En zie nu…

Eerst zien dan geloven.

Niemand geloofde dat Bush de oorlog zou bestrijden hoor…
Obama is zeker positief, maar of hij nou zo positief is als ik (en de rest van zijn stemmers) geloven moeten we nog zien (zien of hij het kan waarmaken dus). Hij gaat het in ieder geval moeilijk hebben.
Er is trouwens een kans van 10 tegen 1 dat hij doodgeschoten wordt en een kans van 1000 tegen 1 dat hij NIET doodgeschoten wordt :slightly_smiling_face: (onderzocht)

Al is dit wel heel anders dan toen met Bush…

BTW, I love Obama. Ik heb volgens mij nog nooit zo gehuild als toen hij gewonnen had, en al zjin speeches staan op mijn iPod. Voor de hardcore Obama lovers:
check op youtube ‘‘Yes we can’’ van Will.I.Am :slightly_smiling_face: Prachtig! En ook Obama’s speech ‘‘Yes we can’’ en zijn laatste video op youtube voor de electie :slightly_smiling_face:
Erg mooie, emotionele filmpjes.

nee
hetzelfde we weten nu toch ook niet of obama zo goed is x) hij zegt geweldige dingen maar vooropig heeft hij alleen nog maar gewonnen.