Obama nieuwe President v/d USA!

Ik heb het gisteravond helemaal gevolgd tot het einde. Het was op een gegeven moment even spannend maar Obama heeft daarna met een flinke meerderheid gewonnen van McCain.

Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat lopen wat jullie?

& I’ve seen him!!
ik zit in amerika op dit moment,
en mijn gastouders waren echt zo blij toen Obama gewonnen had! ze zijn me uit mn kamer komen halen om tv te komen kijken.
ik heb alleen 't einde gezien, maar hij heeft wel dik gewonnen…
denk dat dit 't beste is voor 't land, als hij alles waar kan maken…

:upside_down_face:
Yes!
Alles beter dan die ‘oude zak’ :grinning:.
Hij kan Amerika echt helpen denk ik, zoals een goede president ook hoort te doen.

Goed dat hij gewonnen heeft! Maar ik denk dat ze hem wel eens gaan doodschieten…

Ik vind het ook goed dat hij gewonnen heeft, nu moet hij nog alles waar zien te maken van zijn beloftes :stuck_out_tongue:
Maar ik denk dat het sowieso beter is dan als Mc Cain had gewonnen

misschien gaat amerika eindelijk weer vooruit
en komt er ook eindelijk een eind aan al die beroerde oorlogen voor niks!

:flushed:

Ik hoop dat hij zal winnen!!

xx

:cry:

Go Obama ! :guitar:

yeeaaah.

:headbang2

hy rockt!

haha veel beter dan die ouwe sok

ik hoop het niet!!!
:frowning_face:

Ze praat in principe wel de waarheid, alleen een beetje op een botte manier, maar oke :stuck_out_tongue:

Er waren al eerder dreigingen van moord dat z ehem dus wouden vermoorden, anyway, dat is niet gelukt…Ik hoop het niet, maar die kans zit er eigenlijk 50/50 in. heel veel zijn nog niet klaar ovor een zwarte president. en ze hebben echt een hekel aan hem. ;p

Mjah, ik ben blij dat hij gewonnen heeft, ik supporte hem vanaf het begin eigenlijk, en ik was helemaal blij…

die dreiging zal er altijd wel zijn. en zeker in amerika. met die echte rasicten enzo. die geen enkele zwarte willen. maar ik denk dt hy ook wel goed beschermd word. hopen van niet maar die dreiging hangt er zoiezo altijd. wie er ook aan de macht is

ik was echt voor hem!
duizendmaal beter dan Bush&McCain!

eh, hij heeft al gewonnen :wink:

HAHAHAHA