:O.

Een moeder had maar één oog. Haar zoon had echt een hekel aan haar, omdat hij altijd verschut stond door haar uiterlijk. Ze werkte als schoonmaakster op de school waar hij op zat. Op een dag kwam ze zijn les binnen en vroeg zijn leraar of hij wel zijn best doet in de les. Hij schaamde zich dood. " Hoe durfde ze mijn klas binnen te komen???" Hij deed alsof hij haar niet kende en keek haar aan met haat in zijn ogen. Een dag later begon een klasgenoot hem te pesten. HAHAHA jouw moeder heeft maar één oog. Op dat moment voelde hij zich gepest en had hij graag levend begraven willen worden. hij wou zijn moeder graag dood hebben. Toen hij thuis kwam begon hij boos te schreeuwen, Val dood, door jou word ik op school gepest met je lelijke gezicht. Ze zei helemaal niks terug en hij twijfelde niet aan zijn woorden, omdat hij heel erg boos was. Geen één seconde had hij na gedacht hoe ze zich voelde door zijn harde praatjes. Op school deed hij zijn best en hij had zijn besluit genomen om in Amsterdam te gaan studeren. Na dat hij zijn diploma had behaald is hij gaan trouwen en kreeg hij kinderen. hij leefde heel erg gelukkig met zijn vrouw en zijn kinderen. Op een dag belde zijn moeder aan zijn deur. Zijn kind deed de deur open en was geschrokken van zijn moeders de uiterlijk. Het was ongeveer 10 jaar dat hij haar niet had gezien en gesproken. Hij was boos geworden en stuurde haar weg. Wat kom je nou hier doen? Mijn kinderen worden bang van je ga weg van hier. Heel zachtjes zei ze toen, Oh sorry ik ben naar het verkeerde adres gekomen en ze liep weg. Maanden later werd hij op een dag wakker van zijn slaap midden in de nacht. Hij droomde over zijn moeder. Hij had besloten om weer naar zijn oude dorp te gaan om te kijken hoe het met zijn moeder gaat. Hij kwam aan en hij belde maar niemand deed de deur open. De buurvrouw hoorde dat en kwam naar buiten. Ze vroeg aan hem wie hij was, want ze had hem niet herkend na al die jaren. Zij vertelde hem dat zijn moeder overleden was en dat ze een brief had achter gelaten. Er stond het volgende: Mijn lieve zoon. Zolang heb ik aan jou moeten denken. Zolang heb ik jou moeten missen. Zolang heb ik zitten huilen, omdat jij niet bij me was en omdat ik je nodig had. Ik was al die tijd eenzaam en werd maar zieker en zieker. Het spijt me dat jij door mij werd gepest toen je nog op school zat. Het spijt me dat je door mij elke keer verschut stond als jouw vrienden wisten dat ik jouw moeder was. Het spijt me dat ik naar je huis ben gekomen en dat jouw kinderen bang werden door mijn uiterlijk. Één ding moet je nog weten, wat jij nog niet weet. Toen jij nog twee jaar oud was heb jij en je vader een auto-ongeluk gehad. Je vader was toen dood gegaan en jij had je rechter oog verloren. En ik als moeder kon het niet hebben dat jij met één oog zou opgroeien. Daarom heb ik jou mijn oog gegeven. Ik was zo blij dat de operatie gelukt was. Ik was zo blij en trots dat jij met mijn oog de wereld kon zien. Met veel liefde voor jou mijn zoon. Jouw moeder die altijd van je heeft gehouden. Veel succes in je leven!

Een mooi verhaal, met een betekenis… heb het net gevonden :3 wou ik gewoon even delen.

Zou je er wat alinea’s in willen maken?

aaaahw dit is zo zielig
:frowning_face:

Alinea’s inderdaad :'3

Ja idd, want zo heb ik echt geen fut om eraan te beginnen lezen.

Ik kende het verhaaltje al, maar hij blijft nog steeds heel zielig en mooi!

geen zin om te lezen

aahw, zo zielig
al had mijn moeder een oog ik zou nooit zo tegen haar doen echt nooit. Pff wat een mooi verhaal!

Dit verhaal ken ik, maar dan iets anders. Echt zo sneu :frowning_face:

Awww :C

Ik kende hem al, maar hij blijft echt lullig. Op het eind komt ie er pas achter. Ze had dat best eerder mogen zeggen. En hij had niet zo lullig moeten doen. :’)
Maarja het is gelukkig toch nep, haha.

Een moeder had maar één oog. Haar zoon had echt een hekel aan haar, omdat hij altijd verschut stond door haar uiterlijk. Ze werkte als schoonmaakster op de school waar hij op zat. Op een dag kwam ze zijn les binnen en vroeg zijn leraar of hij wel zijn best doet in de les. Hij schaamde zich dood. " Hoe durfde ze mijn klas binnen te komen???" Hij deed alsof hij haar niet kende en keek haar aan met haat in zijn ogen. Een dag later begon een klasgenoot hem te pesten. HAHAHA jouw moeder heeft maar één oog. Op dat moment voelde hij zich gepest en had hij graag levend begraven willen worden. hij wou zijn moeder graag dood hebben.

Toen hij thuis kwam begon hij boos te schreeuwen, Val dood, door jou word ik op school gepest met je lelijke gezicht. Ze zei helemaal niks terug en hij twijfelde niet aan zijn woorden, omdat hij heel erg boos was. Geen één seconde had hij na gedacht hoe ze zich voelde door zijn harde praatjes. Op school deed hij zijn best en hij had zijn besluit genomen om in Amsterdam te gaan studeren. Na dat hij zijn diploma had behaald is hij gaan trouwen en kreeg hij kinderen. hij leefde heel erg gelukkig met zijn vrouw en zijn kinderen.

Op een dag belde zijn moeder aan zijn deur. Zijn kind deed de deur open en was geschrokken van zijn moeders de uiterlijk. Het was ongeveer 10 jaar dat hij haar niet had gezien en gesproken. Hij was boos geworden en stuurde haar weg. Wat kom je nou hier doen? Mijn kinderen worden bang van je ga weg van hier. Heel zachtjes zei ze toen, Oh sorry ik ben naar het verkeerde adres gekomen en ze liep weg. Maanden later werd hij op een dag wakker van zijn slaap midden in de nacht. Hij droomde over zijn moeder. Hij had besloten om weer naar zijn oude dorp te gaan om te kijken hoe het met zijn moeder gaat. Hij kwam aan en hij belde maar niemand deed de deur open. De buurvrouw hoorde dat en kwam naar buiten. Ze vroeg aan hem wie hij was, want ze had hem niet herkend na al die jaren. Zij vertelde hem dat zijn moeder overleden was en dat ze een brief had achter gelaten. Er stond het volgende:
Mijn lieve zoon. Zolang heb ik aan jou moeten denken. Zolang heb ik jou moeten missen. Zolang heb ik zitten huilen, omdat jij niet bij me was en omdat ik je nodig had. Ik was al die tijd eenzaam en werd maar zieker en zieker. Het spijt me dat jij door mij werd gepest toen je nog op school zat. Het spijt me dat je door mij elke keer verschut stond als jouw vrienden wisten dat ik jouw moeder was. Het spijt me dat ik naar je huis ben gekomen en dat jouw kinderen bang werden door mijn uiterlijk. Één ding moet je nog weten, wat jij nog niet weet. Toen jij nog twee jaar oud was heb jij en je vader een auto-ongeluk gehad. Je vader was toen dood gegaan en jij had je rechter oog verloren. En ik als moeder kon het niet hebben dat jij met één oog zou opgroeien. Daarom heb ik jou mijn oog gegeven. Ik was zo blij dat de operatie gelukt was. Ik was zo blij en trots dat jij met mijn oog de wereld kon zien. Met veel liefde voor jou mijn zoon. Jouw moeder die altijd van je heeft gehouden. Veel succes in je leven!

Echt zo’n mooi verhaal is dit!

En kiezen tussen TT of VT.

Plus, ik vind het een beetje raar… Een oogtransplantatie van een volwassen vrouw naar een kind. Hm…

Je moet het niet zo letterlijk nemen…

Er zijn genoeg moraalverhalen die wel steek houden en niet zo dramatisch zijn… Neem nu een huidtransplantatie ofzo

Ahw, wel dom dat zo’n moeder dat niet even wat eerder zegt hè.

Echt hè

Aah ik kreeg echt een rotgevoel toen ik het einde las

Wat een onzin, je kunt niet eens een oog transplanteren.