Om het maar kort te houden.
Ik had een affaire met een jongen die ik al een hele lange tijd echt heel goed kende. Hij had een vriendin, maar op een gegeven moment vonden we elkaar allebei echt leuk. We hadden gezoend en het bleef niet bij een keer… We date op dat moment al een langere tijd 2 tot 3 keer in de week.
Ja ik weet het dat het slecht is, en het ook niet zo hoort. Het is eenmaal zo gelopen en ik had gewoon te veel gevoelens voor hem.
Hij had al tot kort geleden gezegd dat hij een einde aan zijn relatie ging maken. En hij liet merken dat hij mij echt zo leuk vond. Dat gaf mij echt een goed gevoel. 2 weken later ging hij met zijn vriendin een weekend op vakantie omdat ze het een jaar hadden. Nadat weekend deed hij zo kortaf! We hadden een week lang alleen maar ruzie. Na die week vol met ruzie zou hij toch naarmij toe komen om het een beetje weer goed te praten. Nou fijn, ik was zelf wel weer opgelucht dat hij wilde komen omdat ik het erg naar vondt dat we ruzie hadden. Maar op die dag dat hij zou komen stuurde hij een super lullig smsje dat hij het niet meer wist en het beter voor mij zou zijn als dit maar eindigde. Hij wilde mij niet meer aan het lijntje houden. Nou ik was redelijk pissig, maar goed hij was alsnog die avond gekomen en we hadden het uitgepraat. We zijn nu weer gewoon goede vrienden als voorheen.
Nu komt het. Ik wilde de hele situatie snel vergeten, en dat was na een anderhalve week al een groot deel gelukt. We smsen nu nog steeds, dat maakt het voor mij makkelijker om er overheen te komen. Nu komt hij vanavond weer langs om even iets ‘te laten zien’. Ik weet gewoon niet wat ik hiervan moet denken. Van de ene kant wil ik gewoon weer even zijn aandacht hebben (en niet op de manier dat ik een aandachtsjunk ben), maar van de andere kant wil ik het niet wat heel diep heb ik gewoon nog steeds gevoelens voor hem en dat zou het allemaal maar moeilijker maken.
Ik weet gewoon dat dit als vrienden is, maar is het wel slim om hem te laten komen? Ik ben gewoon radeloos op dit moment…
Hij komt namelijk vanavond om half 9 hierheen.
Wat moet ik doen?