O my gosh.. totaal verward

Om het maar kort te houden.
Ik had een affaire met een jongen die ik al een hele lange tijd echt heel goed kende. Hij had een vriendin, maar op een gegeven moment vonden we elkaar allebei echt leuk. We hadden gezoend en het bleef niet bij een keer… We date op dat moment al een langere tijd 2 tot 3 keer in de week.

Ja ik weet het dat het slecht is, en het ook niet zo hoort. Het is eenmaal zo gelopen en ik had gewoon te veel gevoelens voor hem.

Hij had al tot kort geleden gezegd dat hij een einde aan zijn relatie ging maken. En hij liet merken dat hij mij echt zo leuk vond. Dat gaf mij echt een goed gevoel. 2 weken later ging hij met zijn vriendin een weekend op vakantie omdat ze het een jaar hadden. Nadat weekend deed hij zo kortaf! We hadden een week lang alleen maar ruzie. Na die week vol met ruzie zou hij toch naarmij toe komen om het een beetje weer goed te praten. Nou fijn, ik was zelf wel weer opgelucht dat hij wilde komen omdat ik het erg naar vondt dat we ruzie hadden. Maar op die dag dat hij zou komen stuurde hij een super lullig smsje dat hij het niet meer wist en het beter voor mij zou zijn als dit maar eindigde. Hij wilde mij niet meer aan het lijntje houden. Nou ik was redelijk pissig, maar goed hij was alsnog die avond gekomen en we hadden het uitgepraat. We zijn nu weer gewoon goede vrienden als voorheen.

Nu komt het. Ik wilde de hele situatie snel vergeten, en dat was na een anderhalve week al een groot deel gelukt. We smsen nu nog steeds, dat maakt het voor mij makkelijker om er overheen te komen. Nu komt hij vanavond weer langs om even iets ‘te laten zien’. Ik weet gewoon niet wat ik hiervan moet denken. Van de ene kant wil ik gewoon weer even zijn aandacht hebben (en niet op de manier dat ik een aandachtsjunk ben), maar van de andere kant wil ik het niet wat heel diep heb ik gewoon nog steeds gevoelens voor hem en dat zou het allemaal maar moeilijker maken.

Ik weet gewoon dat dit als vrienden is, maar is het wel slim om hem te laten komen? Ik ben gewoon radeloos op dit moment…

Hij komt namelijk vanavond om half 9 hierheen.

Wat moet ik doen?

omg, je zegt dat die een vriendin heeft…
maar zou je iets met hem willen ?
stel dat dat zover zou komen dan weet je toch al dat die gwn niet te vertrouwen is.
als die nu ook al vreemd is gegaan met jou.

.

eens een bedrieger, altijd een bedrieger…

Je moet even goed bij jezelf afvragen wat je nou precies voor hem voelt. Als je hem echt heel leuk vind kan je vanavond nog even over jullie praten en hoe het nou precies zit, maar ik vind het wel eerlijk van hem dat hij je niet aan het lijntje wilt houden. En ik denk ook dat het beter is als je afstand van hem zou doen, het is nou eenmaal niet een geweldige situatie. En het is duidelijk dat hij nog niet genoeg voor jou voelt om het uit te maken met zijn vriendin. Je zou pas voor deze jongen moeten gaan als hij ook echt voor jou zou gaan. En natuurlijk blijft het ook altijd nog een moeilijke situatie qua vertrouwen. Wat hij zijn vriendin aandoet kan niet, en ik zeg niet dat hij het bij jou ook zou doen, want hij geeft wel aan dat hij echt om je geeft, maar hij zou op z’n minst eerlijk tegen zijn huidige vriendin moeten zijn, ik vind dat overigens zijn kwestie, niet de jouwe, ben het niet met de mensen hierboven eens die het jou kwalijk nemen, al is het niet netjes. Ik zou dus vanavond afzeggen of eens duidelijk vragen waar hij nou eigenlijk voor komt.

Tja blijft lastig. En ja het is slecht. Maar ik begrijp wel dat je dat gevoel niet aan de kant kan zetten. Ook al zie je zelf waarschijnlijk ook wel in dat het beter is van niet. Volg je gevoel. Ik zou gewoon kijken hoe het loopt. Jij bent evengoed fout, maar hij heeft een vriendin. Dus hij zou verstandiger moeten zijn. En ja waarschijnlijk komt het ooit uit… ik heb zelf al meer dan twee jaar een affaire, en die twijfel blijft maar ik kan m gewoon echt niet loslaten.

Ik hoop dat je weet dat je alle pijn die je voelt meer dan verdient…

@ photoframe.
Je moet is weten hoe lang ik al met de vraag: ‘Is hij wel te vertrouwen?’ rond liep…

@ livethegoodlife.
Ik heb al afstand van hem genomen, ook al vond ik het moeilijk. Ik heb het ook goed met hem over gehad, maar hij is gewoon erg gesloten. Het is echt moeilijk om bij hem het eruit te trekken. Ik weet gewoon dat we dit als vrienden toen, maar ik merk ook gewoon aan hem dat hij nog steeds mij graag ziet. En dat vind ik alleen maar lastig…

Ik denk dat ik gewoon te coulant ben, dat ik te makkelijk ja zeg.

Trouwens ik vind dat je goed advies gegeven hebt :slightly_smiling_face:

@ Jajanneke
Ik heb nog nooit zo veel gevoel voor iemand gehad als voor hem, dus dat maakt het voormij alleen maar lastig. Ik wil hem gewoon vergeten maar zoals jij het zelf al zei; ik kan hem gewoon moeilijk loslaten.

@ Brod.
Ik heb geen pijn gehad, ik was alleen teleurgesteld.

Nog beter dat…

ff oftopic. Die naam ‘puddingbroodje’ had ik eerst ook xD.

Maaar ontopic… Uhhm. Ik ben het met de anderen eens.

If he cheated with you, he’ll cheat on you.

Maar ik ben het er ook niet mee eens dat je nu echt duivels bent omdat je een affaire hebt, ik kan best begrijpen dat je het gevoel niet los kan laten. Ik zou hem gewoon laten komen vanavond en dan misschien met hem praten over je verwarring? Duidelijk maken wat je nou wel of niet wilt.

Kijk, als jullie het er over eens zijn dat jullie gewoon vrienden blijven, moet je niet niet gaan afspreken… Anders ben je niet echt vrienden. Maar dat is dan weer mijn mening, als je er namelijk onzeker over bent, ben je er nog niet klaar voor om weer goede vrienden te zijn lijkt mij?

Sorry, ik heb geen medelijden.

sorry maar ik vind het zo asociaal wat je doet.
van een bezette jongen blijf je af, zo is het en niet anders!
hoe moet zijn vriendinnetje zich wel niet voelen zeg :O!

Laat hem gaan. Er bestaat echt geen toekomst op deze manier tussen jou en hem.

En?

slotje erop, hier zijn al twee topics over, en de meisjes waren niet zo erg aardig…

If he cheated with you, he’ll cheat on you.