NYC lip stain

Heey!
Ik ben op zoek naar een goede lipstain en ik was uitgekomen op die van NYC. Heeft iemand ervaring met deze lipstains?
foto’s zijn zeker welkom, ik ben namelijk op zoek naar een kleur die matcht met een lipstick die ik heb:p

ik ben opzoek naar deze kleur ongeveer:

https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-snc4/369413_699437326_1597590725_n.jpg

Oeeh mooie kleur! Heb er alleen geen ervaring mee, maar ik ga dit wel even volgen :stuck_out_tongue:

Ik heb ze bijna allemaal en ik vind ze dus echt heel erg fijn haha
Je moet wel zorgen dat je lippen niet te droog zijn, want dan krijg je kleur verschil!

De kleur op de foto doet me denken aan Maybelline 24 hour stay lipstick red passion
Die heb ik ook, is een erg mooie kleur! en ook NYC lipstain is er in een felrode kleur

Mwah, ben niet zo weg van die lipstain, gaat er snel af bij mij.

Die lipstain gaat bij mij ook al zo snel weg…
maar ik vind het wel leuk xd

@rasputin, hoe noemt die kleur??:slightly_smiling_face:

up=p

Ik heb er een paar van, maar ze blijven bij mij NIET lang zitten. Eten overleeft het iedergeval niet.

Ik heb de Max Factor Lipfinity Lip Tint in 09, die lijkt hier wel op! Maar hij smaakt heel vies, dus probeer niet aan je lippen te likken, haha.

haha, die wordt het dan dus niet XD

welke bedoel je? die van lipstain of die van maybelline?

Want die van Maybelline is dus ‘Red passion’ en die van NYC (nr498) Berry Long Time

Het ligt er bij die lipstain wel aan welke kleur je hebt vind ik, want die lichte vervagen inderdaad, maar geven wel nog een lange tijd een zachte kleur

Maar de rode, donker paarse en knal roze kreeg ik er ECHT niet zomaar af

die van maybeline bedoel ik:p ik lik onbewust vaak aan mn lippen en dan proef ik liever niets:p

maandag naar het kruidvat dan om berry long time te halen =D
overleeft deze een etentje trouwens?

ik heb de rode van NYC maar gebruik hem amper omdat het toch zo mijn kleur niet is en ik meer van gloss en lipstick hou

Ik vind 'm niet heel erg fijn, aan de binnenkant van je lippen gaat hij er snel af.
Onder lippenstift kan hij wel heel fijn zijn, dat weet ik niet :slightly_smiling_face:

ik vind die lipsticks van NYC heel leuk, alleen ze zijn niet mijn kleur :frowning_face:

dat helpt je niet echt sorry

Ik ben fan. Ik heb persistant pink. Ik kleur mijn lippen eerst altijd in met een nude potloodje zodat de kleur beter tot zijn recht komt en dan blijft hij super lang zitten.

ik denk ook telkens ik koop een lipstain van nyc en waarschijnlijk ga ik dat gewoon kopen zo duur is ie namelijk niet

Persoonlijk vond ik dat die heel snel uitdroogde, na 1 maand kon ik er nog amper iets mee. Wat ik zou aanraden, is de lipgloss/stain van essence van de L.E. Circus Circus, die ligt nu in de winkel. Die staat in een apart display. Ik heb die gloss in de kleur 1 applause, applause en ik vind hem echt super. Het is een felrode lipgloss die staint. 1,90 :slightly_smiling_face: