Hoi Hoi,
ik heb laatst haarverf gekocht (Nutrisse truly blond xDD)
en ik wilde weten of het goede verf is en dan niet mijn haar uitvalt of knal oranje word Mijn haarkleur nu is donkerbruin
xx
Hoi Hoi,
ik heb laatst haarverf gekocht (Nutrisse truly blond xDD)
en ik wilde weten of het goede verf is en dan niet mijn haar uitvalt of knal oranje word Mijn haarkleur nu is donkerbruin
xx
Geen idee, maar upje voor jou want ik ben benieuwd of die goed werkt:P
Afhankelijk van je eigen haar. Als je dun, broos en breekbaar haar hebt, of ook maar een beetje ongezond of beschadigd, zou ik NOOIT een ontkleuring van de drogist gebruiken. Geloof me. Ik ben ook ooit zo eigenwijs geweest om mijn dunne haar zelf te ontkleuren met een pakje. Resultaat was pisgeel kapotgebleekt haar en een verbrande hoofdhuid :โ) Blonderen is echt een bitch voor je haar, dus ben er zeker van dat je weet waar je mee bezig bent. Op een pakje van de drogist staat ook nooit aangegeven met welk percentage waterstofperoxide je te maken hebt. Dat is wel belangrijk om te weten want het haar van de meeste mensen kan en hoog percentage echt niet hebben. Als ik jou was zou ik gewoon even langs de kapper gaan. Blonderen is echt NIET het zelfde als je haar verven. Zij kunnen beter bepalen wat je haar aan kan en wat niet. En als je oranje wordt, zetten ze er meteen een spoeling overheen.
Ik heb die gebruikt na dat ik het 1 dag daarvoor met een ander met had ontkleurd dus ik kan er niet echt een goed oordeel overgeven omdat ik het niet helemaal goed heb gebruikt. Maar haar werd toen van oranje naar geel. (behalve de uitgroei, die was al wit van de eerste keer ontkleuren)