Nutridrink.

Ik krijg superveel gratis nutridrink van mijn dietiste en het is ook nog eens duur als je het koopt 4,00 per flesje heb ik gehoord. Maar de vraag is of het ook helpt om aan te komen? En in hoeveel tijd kom je dan aan? Zijn er mensen die het ook gebruiken hier vertel me of het helpt aub. Ik heb echt zo’n 5 kilo ondergewicht vandaar

Thanku.

Vanwaar die info over dat het zo duur is? Dat gaat helemaal niet over de vraag? Ik weet het niet. Bruine boterhammen met kaas helpt altijd! (:

^ Omdat ze het duur vind, en ze het niet meer wil kopen als het niet helpt… bijvoorbeeld :stuck_out_tongue:

^ Ze krijgt het toch gratis?

Ontopic: geen idee!

Ik heb het bij mensen zien werken, en ik heb gezien dat er niets veranderde. Het verschild helemaal per persoon hoeveel je ervan aankomt, en of je er uberhaupt van aan komt. Probeer het een tijdje, ik neem aan dat dat bij de diëtiste ook bijgehouden word met de weegschaal. ^^

Ligt eraan welke je krijgt, maar over het algemeen bevatten ze gewoon veel voedingsstoffen dus zou je er wel degelijk van moeten kunnen aankomen.

In nutridrink zitten de calorieen en voedingstoffen van een hele maaltijd

Heb er net eentje opgedronken, want ik breng het met rietje direct naar me keel soms lach ik mezelf echt uit. :’'D

Ik lees op google dat je het krijgt als je ondervoed bent? o.o Als je overgewicht hebt, is het volgens mij niet echt goed als je dingen neemt voor mensen die ondervoed zijn. xD

Maar ik heb verder geen verstand ervan. Dus ik zou het echt niet weten.

@Spazzolino: Oh oeps nog niet bij nagedacht ghehe, my bad!

Er staat toch ook dat ze ondergewicht heeft?

Haha maakt niet uit!

Ze heeft ook ondergewicht, daarom krijgt ze het.

Veel mensen hebben er echt baat bij. Je hebt ook verschillende soorten die weer bij verschillende aandoeningen gegeven worden. Je hebt zelfs soep van nutridrink :slightly_smiling_face:

Ze gaven dat in de kliniek waar ik heb gezeten, maar die meisjes kwamen er eigenlijk niet van bij…
Kan natuurlijk ook nog aan andere dingen hebben gelegen …

Ik werk in het ziekenhuis, en daar gebruiken ze het ook. Ik vind het echt ranzig, maar dat terzijde. Maar of het helpt hangt af van verschillende factoren. Eet je verder normaal? Sport je veel? Zoals iemand al zei, zitten er calorieen en voedingsstoffen in van een maaltijd. Ik denk dat je er alleen van kan aankomen als je er naast ook voldoende en normaal eet.

Idd ranzig he! Ik heb een keer een infodag gehad bij Nutricia en toen moesten we al die dingen proeven. Er was er 1tje nog wel lekker, die smaakte naar baileys :stuck_out_tongue:. Weet alleen niet meer welke dat was.

Ik heb het nooit zelf geproeft, maar vond het wel altijd lekker ruiken? ^^
Cliënten van mijn vorige stage kregen het ook.

Oh my bad, ik las overgewicht! Sorry. :'D

Als je ze gewoon drinkt naast je maaltijd helpt het zeker!!
dus je moet hem niet gebruiken als vervanging van een maaltijd