Hoi! Ik mag voor mijn zomervakantie een ipod lenen en nu probeer ik er muziek op te zetten. Ik heb even twee albums gedownload voor de proef en heb ze al geprobeerd naar de ipod te slepen en via synchroniseren - maar de nummers komen niet op mijn ipod. Ik heb echt geen ervaring met itunes/ipods, maar mijn zusje heeft een ipod en snapt ook niet hoe het kan. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik fout doe? Alvast bedankt!
Heb je dan ook dat je niet kan klikken op synchroniseren? En dat als je je ipod aansluit dat je 'ie dan zogenaamd synchroniseert maar het niet doet?
Ik heb een lotgenoot geloof ik.
Ja meestal kan ik alleen op herstellen of toepassen klikken, bedoel je dat?
als er bij mij alleen herstellen of toepassen staat, klik ik op toepassen. en dan lukt het wel…
Heb ik inderdaad gedaan, maar ook dan lukt het niet… In itunes zelf staat er wel dat de nummers op de ipod staan zegmaar, daar staan ze gewoon tussen muziek, maar als ik de ipod dan aan doe staat er niets op.
Als ze in itunes tussen muziek staan wil dat nog niet zeggen dat ze er ook op staan he.
als het goed is kun je op ‘ipod van …’ oid klikken, en dan zie je op het scherm wat dan tevoorschijn komt, muziek, videos, foto’s, apps etc. Probeer eens via dat tabblad muziek in dat scherm je muziek toe te voegen?
Ja nee dat bedoel ik, als ik daarop heb geklikt, op ‘ipod van…’ en dan daar muziek aan heb toegevoegd in de lijst die daar muziek heet, dan staat er dus in itunes dat het erop staat maar staat het niet op de ipod. Het vinkje dat voor de nummers staat is trouwens wel grijs, geen idee of dat er wat mee te maken heeft? Argh het is echt frustrerend elke keer ‘No music’ te zien staan als ik die ipod aan doe :’)
up? :’)
Is het vakje alleen maar grijs of staat er ook een vinkje in? Alleen de nummers met een vinkje komen namelijk op je ipod
Je moet 't album eerst in Itunes zetten.
Dat kan gewoon in Itunes en dan Bestand, Map toevoegen.
Dan komen de nummers in je Onlangs Toegevoegde nummers te staan.
Maak je nieuwe map aan: Bestand > Nieuwe afspeellijst > Naam geven.
Terug naar Onlangs toeg. bestanden, alle nummers selecteren.
Terug naar de nieuwe map/album en daar plakken.
Probeer es.
De iPods werken vandaag niet erg mee. Mijne doet ook al stom
Resetten heeft geholpen:)
LISTEN UP ITUNES IS NIET NODIG , JE KAN GRATIS LIEDJES DOWNLOADEN VAN YOUTUBE. www.youtube-mp3.org
Als je de link ( van het youtube nummer) daar intiept, en dan download, moet je gewoon op dat liedje klikken, en dan komt het tevoorschijn op Itunes. Oke, itunes heb je dus wek nodig, maar je hoeft niet te betalen. Als het liedje op itunes verschijnt moet je alleen nog maar de ipod sychroniseren.
Volgens mij betaalt niemand met itunes :’). Met een youtube converter kun je alleen losse nummers downloaden en dat duurt me te lang, ik download liever albums. Maar toch bedankt!
RECLAME?
Even een reactie plaatsen zodat ik dit straks nog terug kan lezen :’)
Oh nee, het is me al gelukt. Maar volgens mij had ik iets anders dan jij.
Oh haha, nou goed dat onze ipods het weer doen :’)