Nummer vragen?

-

Misschien moet je hem eerst wat beter leren kennen? Ik zou het nog al vreemd vinden als iemand zo maar ff aan mijn men nummer vraagt (vooral niet als hij jou niet kent). Dus leer hem eerst beter kennen en voeg hem dan toe op hyves/facebook weet ik ut! En dan kan je misschien via die dingen een keertje met hem afspreken en zen nummer vragen?

Up[fgcolor=#444445][/fgcolor]

Haha, ik zit ook in zo’n situatie, echt vervelend!
Maar ik zou niet zomaar zijn nummer vragen, als hij je amper kent. Dat staat inderdaad best raar. Is er echt geen manier om via iemand anders in contact te komen?
Anders zou ik om te beginnen hem toevoegen op hyves. Niet gelijk op msn. (Ik vind jongens die me opeens op Hyves en daarna ook nog eens op MSN torvoegen, terwijl ik ze amper ken, vrij irritant)
Er was trouwens laatst een jongen, die me leuk bleek te vinden en m’n MSN achterhaald had, die heel nochalant (schrijf je dat zo? :’)) vroeg of ik zin had om ergens te chillen of iets te gaan drinken. Ik had toen geen tijd, maar ik vond het niet vervelend of raar dat hij dat vroeg, haha. Dus aan de andere kant kan zo contact zoeken ook weer wel… Ligt er ook aan wat voor jongen het is. Is het een populaire jongen? Die zouden denk ik niet echt moeilijk doen als je zo contact zou zoeken… Maar als het echt een mysterieuze jongen is zou ik het op een andere manier aanpakken haha.
Oke dit is een vage post. :’)

Eerst een paar keer met hem praten, hoe eng het ook lijkt :wink:

-

@flauwhoor

Maak even zelf een topic aan;) nu zit je eigen problemen in iemand anders zn topic te plaatsen.

Om mezelf even nuttig temaken.

Oee Zoiets heb ik ook, Ik wacht gewoon af…
Maar hebben jullie misschien binnekort een feest op school? vraag dan: Ga je al met iemand naar het feest?

Makkelijker gezegt dan gedaan, nouja succes!!

-

Hoe wil je dan in godsnaam zen nummer vragen als je hem dan alleen tegen komt en hem niet eens durft aan te spreken?

Ik begrijp je wel als je verlegen bent om hem aan te spreken… maar enige optie dat je gewoon voor gaat! het kan anders niet…
gewoon hem aanspreken en leren kennen voordat je zijn nummer vraagt…