nummer vragen

Ja ik ben weer stom bezig geweest, ik had zijn nummer, supergezellig mee gepraat enzo maar het contact liep stuk, doordat we allebei druk bezig waren voor school enzo. En toen ging mijn telefoon kapot, en nu ben ik zijn nummer dus kwijt. Ik heb wel zijn twitter.

Moet ik zn nummer opnieuw vragen of niet? Ik heb nu al 4 maanden niet meer gesproken maar vind hem nog steeds leuk. Ik weet niet of hij dat ook vind (denk het niet, anders had ie wel iets laten horen, maar misschien denkt hij wel hetzelfde)

Nja ik weet het allemaal niet.
Ik wil hem gewoon weer even spreken, en misschien dat er opnieuw iets moois opbloeit.
Maar ben hier nogal onzeker over…

Gewoon vragen;),

En dan beetje vragen hoe het nu gaat etc.

Ik baal zo erg dat ik zn nummer niet gewoon nog heb.
Nu is de drempel nog groter omdat ik eerst zn nummer moet vragen hahahhaa.

gewoon zijn nummer vragen, en anders via via aan zijn nummer komen

Via via wordt een beetje lastig,
Omdat ik hem via vakantie ken en niemand die ik ken zijn nummer heeft.

Nja 1 ‘‘vriendin’’, die toen mijn vriendin was maar waar ik nu ruzie mee heb… Dus dat gaat m nie worden denk ik

Gewoon vragen. Wat heb je te verliezen? Wat is het ergste wat kan gebeuren? Dat hij hem niet geeft? Nou, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent :wink:

Of je reageert op twitter op iets, zo van: hé, hoe gaat het eigenlijk met jou?
en dan na een paar tweets: wat is je nummer? dat is wat makkelijker dan dit haha

Ja nou kijk, dat wou ik dus ook doen, als eerste, maar hij tweet bijna nooit -___- hahahaa

stuur hem gewoon een dm.
met dat je telefoon is kapot gegaan en je zijn nummer nu niet meer hebt, maar wel nog graag met hem wil praten. dan ben je eerlijk. en ik denk niet dat die dan nee zou zeggen.

Maar ik heb hem echt al superlang niet meer gesproken…
Moet ik zeggen dat ik hem nog leuk vind, of dat even achterwege laten en gewoon een gezellig gesprek beginnen?

Ah ik wordt hier gewoon kei zenuwachtig van, terwijl ik eerst keilange serieuse gesprekken met hem kon voeren, en nu niet een hoi durf te sturen hahaa ;$

ik zou gewoon zijn nummer vragen :slightly_smiling_face: je zou nog kunne zegge van, ik dacht laatst weer aan vorige zomer dat we het toen zo gezellig hadden :slightly_smiling_face:

Ja, gewoon simpel houden, anders komt het een beetje pusherig over denk ik.

Als je iets stuurt op twitter, via zo’n persoonlijk berichtje, heb je denk ik wel snel kans dat hij dat niet eens merkt, omdat hij bijna nooit twittert. Heeft hij geen facebook oid? Je moet toch op een manier aan zijn nummer kunnen komen? Ik denk dat je, stel je komt aan zijn nummer, de stap moet wagen weer contact op te nemen. Als je op een manier aan zijn nummer komt, hoeft hij ook niet te weten dat je zijn nummer kwijt was en hoef je zijn nummer ook niet aan hemzelf te vragen… Hm, beetje wazig geschreven, maar ik hoop dat je me snapt.

Succes in ieder geval, ik hoop dat jullie weer gezellig contact krijgen!

^ Jaa van dat privebericht klopt wel, waarschijnlijk leest hij dat niet eens…

En er is niet echt een andere manier want ik heb hem niet op facebook en kan hem ook niet vinden, en niemand van mijn vriendinnen heeft zijn nummer omdat hij ver weg woont en mijn vriendinnen hem dus ook neit kennen… Maar ik snapte wel wat je bedoelt…

Heb je ook geen telefoonnummer van 1 van zijn vrienden? Misschien kun je er dan zo via via achterkomen.

Of ooit ergens opgeschreven?

Hopelijk kom je aan zijn nummer, en laat weten hoe het contact dan is! Hopelijk wordt het weer iets tussen jullie!

^ Nee allemaal niet…

DM sturen?

Oke even een update, ik had zn nummer gevraagt, en gekregen :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Alleen hij is heel erg veranderd, hij is helemaal niet meer die lieve jongen die ik heb leren kennen, hij rookt nu en blowt ook soms, dus ik heb het maar gelaten voor wat het was…
Heb er in ieder geval een leuke herinnering aan overgehouden! :slightly_smiling_face: