nummer schrijven , HELP ME!!

deze tekst is niet van mij :wink: men nicht ging een tekst schrijven , maar had de schoonheidsfouten idd nog niet gezien … en idd het onderwerp is erg cliché .!

ik zal sws nog even kijken naar de tekst.
maar dan alsnog , weten jullie misschien een onderwerp ??
ik moet een lied voor school schrijven , maar zit zonder enige creativiteit .!

alvast bedankt!

ps. het nummer moet langzaam x

ik hoop dat ik snel bericht krijg , want ik wil hem deze maand eigenlijk nog wel afkrijgen (:

Begin eerst eens met het leren van fatsoenlijk Engels voor je een Engelstalig nummer wilt schrijven. Want ik lees al te veel grove en duidelijk fouten.

is het een uptempo melodie of langzaam? Dan kan ik me er wat meer bij voorstellen dan alleen tekst.

Dit er zitten heel erg veel schoonheidsfouten in

Ik denk inderdaad dat je nog niet echt toe bent aan het schrijven van een Engelse tekst, gezien fouten als ‘and I never can’t wait’… en woordvolgorde klopt ook niet, bij bijv: ‘Here can I be myself’. Ik weet niet of je dit verplicht moet doen, maar als je nog enigszins ruimte hebt voor eigen invulling zou ik lekker iets Nederlands doen.
En als je van plan bent een nummer 1-hit te schrijven zou ik voor iets minder cliché wat betreft het onderwerp gaan, maar dat heeft al niets meer met je vraag te maken.