Nummer opvragen KPN?

Hoii,
Mijn ouders hebben een hele hoge telefoonrekening gekregen en nu denken ze dat het mijn schuld is omdat ik zogenaamd altijd naar mobiele nummers bel. Nou willen ze de KPN bellen en vragen naar welke nummers we allemaal hebben gebeld. Ik heb wel een paar keer gebeld naar vriendinnen enzo maar dat was steeds heel kort. Nou is mijn vraag kan je de nummers die je gebeld hebt opvragen bij de KPN?
x

dat kan ja(: deden ze bij een vriendin van mij ook, echt vreselijk;p

ja ze kunnen een specificatie opvragen en dan krijgen ze een lijst met alle nummers die gebeld zijn en hoelang er gebeld is enzo…
mja als je steeds heel kort naar je vriendinnen hebt gebeld en je zegt dat het daardoor niet jou schuld kan zijn heb je toch niks te vrezen?

ze gaan je vermoorden

hahaa.

HAHAHHA CAGLA IK VERMOORD JOU STRAKS

OT, ja dat kunnen ze ja. Was bij een vriendin van mij ook gebeurd.

Damn en als ik de KPN nou ga bellen en ga zeggen dat ze die lijst moeten wissen? :stuck_out_tongue:

idd.

Ik denk eigenlijk niet dat ze dat zomaar doen…

ok ok grapje :blush:
Toen ik nog abonnement had, konden m’n ouders wel vragen om zown briefje dat thuis kwam met alle nummers enzo, maar ik weet niet hoe dat met huistlf in elkaar zit.

Maar idd, waarom ben je bang als je maar heel kort hebt gebeld?
:tipping_hand_man:

Nou ‘‘heel kort’’ is bij mij niet zo heel kort :stuck_out_tongue:

oh vandaar hahahah.

Hahaha okee.
Succeeees!
Kan je niet naar de kpn bellen voor info ofzo? :stuck_out_tongue:

Ja maar ik weet niet of ze dan wel die lijst willen wissen + tegen mn ouders willen zeggen dat het privé is ofzo :stuck_out_tongue:

Hmm, ja. Ik denk eigenlijk dat je gewoon de lul bent.
:tipping_hand_man:
succes ermee :stuck_out_tongue:

Bedankt, ja denk het ook <_<