nummer geven of vragen

Heey meiden! Even een stomme vraag, maar ik ben serieus aan het twijfelen…
Ik heb een jongen nu zo’n twee weken op facebook en we stuurden regelmatig chatberichtjes naar elkaar. Nu vind ik het tijd geworden voor stap 2: sms’en…
Op facebook kun je zo instellen welke gegevens je wilt tonen. Hij heeft ingesteld dat zijn mobiel nummer zichtbaar is (ik niet) dus ik kan er heel gemakkelijk aan. Alleen lijkt het mij een beetje raar om doodleuk een sms’je te sturen met daarin ‘he, ik vond je nummer op facebook’…
Nu dacht ik eraan om zelf mijn nummer te geven, maar is het ook niet raar om gewoon uit het niets in een chatbericht ‘hier heb je mijn nummer’ te zetten?!
Ik zou graag met hem afspreken, maar ik vind dat veel handiger als ik nummers heb :slightly_smiling_face:
Dus wat zouden jullie doen? Of vinden jullie in het algemeen dat de jongen de nummer moet vragen?
Thanks!

Kan ook dat hij een verkeerde nummer heeft opgegeven of een oude nummer. Ik zou het gewoon vragen ; Mag ik misschien je nummer dat is makkelijker om contact te hebben.

als zijn nummer op facebook staat, staat het daar niet voor niks toch? gewoon smsen.

je kan zeggen voor je doei zegt van oo ik moet nu gaan maar ik kan je me nummer geven of gewoon geven gewoon hey ik moet nu gaan hier heb je me nummer

Bedankt! Jullie heb wel uiteenlopende meningen :stuck_out_tongue:
Meer reacties zijn nog altijd welkom, ik ga toch waarschijnlijk maar morgenavond reageren…
En ik twijfel nog altijd ^^

Dit zou ik ook zeggen;)

het komt wel een beetje ‘stalkerig’ over als je zijn nummer van een website plukt toch?
ik zou het in iedergeval wel raar vinden als ik ineens een berichtje kreeg met; ‘ik vond je nummer op facebook.’ maar ik zou me ook wel gevleid voelen.

Dus is het het beste als ik wacht tot hij nog eens online is, een gesprekje voer en dan zijn nummer vraag?
Toch al bedankt, het is altijd goed om het van een objectieve buitenstaander te horen :wink:

Weet je wat ook helpt? Gewoon eerst zijn msn vragen en dan je nummer in je msn naam zetten. Dat had ik ook gedaan, gewoon zo: Nieuwe nummer: 06…
Dat heeft bij mij geholpen, want hij zei toen hij dat hij me zo nog wel een smsje zou sturen.