nummer geven aan jongen

Hallo allemaal,

Ik zie al bijna 3 jaar een jongen bij mij op school die ik wel leuk vind. Hij zit nu in zijn examenjaar, dus ik vind dat ik nu even actie moet ondernemen. Ik zat te denken dat ik mijn naam & mijn nummer op een papiertje schrijf en aan hem geef en dan tegen hem zeg dat ie maar moet kijken wat ermee wil doen. Want op hem afstappen vind ik nog iets te eng haha. Ik denk dat ik dit dan woensdag ga doen als ik hem zie. Is dit denken jullie een goeie manier om het te doen of is dit raar?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

xx Roos

Is een briefje geven met je naam en nummer en zeggen dat hij maar moet kijken wat hij ermee wil doen niet het zelfde als op hem afstappen?

Ja dat is waar, maar ik bedoel een praatje enzo maken wordt hem voor mij niet :wink:

Hmm, persoonlijk lijkt me dat een beetje gek idee. Vooral als hij je niet kent denkt hij echt, wat moet ik hiermee? Kun je niet op een andere manier met hem in contact komen?

Ik zou niet weten hoe, ik heb zelf geen facebook ofzo dus dat word het ook niet. Mijn broer kent hem wel, maar die vindt hem een eikel :cold_sweat:

Hmm misschien proberen een praatje met hem te maken op school.

Ik zou echt niet weten waar ik over moet praten, en als ik zenuwachtig ben komt er ook niks zinnig uit haha

Facebook maken en hem daar benaderen?