Nummer gegeven voor niets?

Hallo allemaal :angel:

een paar dagen geleden heeft een collega van mij waar ik een tijdje mee werkte laatste maand me mee uiteten gevraagd, we flirtten al een paar dagen en zijn laatste werkdag bij ons vroeg hij me mee op date.
Twee dagen later was ik s’avonds met vrienden weg en heb ik een briefje met m’n nummer aan hem gegeven bij het restaurant waar hij nu werkt, hij bloosde en zei dat hij me zou appen.

Dit was gisteravond, sindsdien heeft hij me nog steeds niet geappt. Ik heb zijn nummer niet dus ik kan hem niet zelf appen, als ik dat zou willen moet ik via via zijn nummer vragen. Maar dit wil ik eigenlijk niet doen, het liefst zou ik natuurlijk een berichtje via zijn kant krijgen. Nu heb ik al allemaal theorieën in mijn hoofd over wat er zou kunnen zijn, bijvoorbeeld dat hij het briefje is kwijtgeraakt of dat hij het druk heeft gehad vandaag. Ik weet niet wat ik me in mijn hoofd moet halen en zou graag advies krijgen over hoe ik dit moet aanpakken (wachten of toch zijn nummer vragen aan anderen) en wat de reden zou kunnen zijn dat hij nog niet heeft geappt (of dat het normaal is dat ik in één dag nog niks gekregen heb). Ik weet ook niet hoe ik hem anders moet contacten, hij werkt niet meer bij me en ik kan hem moeilijk telkens op z’n werk opzoeken. Ik vind het echt een leuke jongen en wil dolgraag dat dat etentje doorgaat haha.

Zou hij een beetje verlegen aangelegd kunnen zijn? Misschien twijfelt hij nog wat te appen? Ik ben er namelijk ook zo ééntje als ik een nummer in mijn handen gedrukt krijg. :flushed:

Hij reageert soms nog wel wat verlegen ja haha, dus dat zou best kunnen! Maar een simpel berichtje zou mij niet heel moeilijk lijken, maar dat is hoe ik erover denk :flushed:

hij heeft je niks voor niets gevraagd om op date te gaan, was jullie date nog leuk? als het zo was dan zou ik gewoon nog een keertje langs of met je vrienden een keer daar gaan eten of iets voorjezelf halen en als je hem ziet maak gewoon een grap van en zeg ik dacht dat je me nog zou gaan appen, haha gewoon doen.

ik weet niet wat ik zou doen, maar ik zou me wel irriteren haha

^ Ik denk dat ze die date nog niet hebben gehad.

Maar ben het eens met bovenstaande. Gewoon eventjes afwachten (wellicht is hij verlegen of wil hij een paar dagen wachten eerst, you never know) en anders over een tijdje langsgaan en een grap erover maken.