Numb3rs [verhaal]

Korte inhoud:
Violet ziet al haar hele leven nummers boven mensen. Ze heeft geen flauw idee wat ze betekenen, en ze hoeft het ook niet te weten. Totdat er een nummer boven het hoofd komt te staan van haar vader, en die een paar dagen later terecht komt in een heftig auto ongeluk en te overlijden komt. Betekent het nummer wat ze denkt dat het betekent? Wat als het blijkt dat degene van wie ze houd in gevaar is?
Langzaam aan worden nummers haar grootste nachtmerrie.

Tijd:
Heden

Lijkt me interessant! Doet me denken aan een videoclip van Nickelback - echt al een hele oude, toen ik nog een puisterige tiener was en toen vond ik het concept al interessant! Ik volg :slightly_smiling_face:

origineel! + 1 volger.

vind het ene heel leuk origineel idee! Vind het alleen wel jammer dat je nu al best veel verklapt hebt… Maar kan aan mij liggen ik ben iemand die liever leest in het verhaal wat er gebeurd, ipv dat ik het van te voren weet.

ik volg

Ik wil niet vervelend doen maar er bestaat al een trilogie ‘numbers’ van Rachel Ward met een behoorlijk gelijk plot. Ik heb ze allemaal gelezen en ze zijn heel erg goed, voor als iemand geïnteresseerd is. Mooie psychologische thrillers.
(Als je hiermee een heel andere kant op wil gaan enz, prima. Maar misschien moet je erbij noten waar je inspiratie vandaan kwam.)

Dit wist ik écht niet. Anders had ik het zeker erbij gezet. Ik vind het fijn dat je het zegt want ik wist het echt niet.

Oh ok, kan ook natuurlijk :slightly_smiling_face:
Ben benieuwd wat jij ervan gaat maken!

daar heb je inderdaad gelijk in, ik heb het ietsje aangepast. :wink:

Ja… Bijna alles is het zelfde als dat boek van Rachel Ward. :cold_sweat:

wauw origineel!

Lol hahaha

^ Hahaha held.

sorry, ik wist echt niet dat dit verhaal al bestond. Ik heb er echt nog nooit van gehoord of iets van gezien. Anders had ik dit topic niet geopend. Zet er maar een slotje op want ik heb geen zin in de vergelijkingen met het boek en deze reacties. Bedankt voor alle mensen die volgden, maar ik zal binnenkort wel een ander verhaal posten. :wink:

slotje