nude nagellak

haai,
ik vind soms die felle kleuren nagellak net iets te heftig voor op school, en ik pas nu ook op en misschien vinden die ouders het ordinair, dus ik zoek een mooie nude nagellak van een goede kwaliteit :slightly_smiling_face:.
Zoiets van parelmoer of zacht roze weten jullie wel?! Welke vinden jullie de beste en mooiste qua kwaliteit?
Groetjes!

Ik ben helemaal fan van de roze glittertjesnagellak van de HEMA <3
Hoewel, die felle kleuren vind ik wel gewoon kunnen…

ik heb er een van de hema die wel mooi is maar kweet niet of ze die nog verkopen want heb hem jaar geleden ofzo gekocht. colorama van maybelline heeft ook een parelmoer en die is wel goede kwaliteit. als je iets subtiels zoekt kan je ook gewoon doorzichtige nemen met subtiele glitter (rimmel “stronger” is op dat vlak een hele goeie, tis eigenlijk bedoeld als een basecoat maar hij is gwn zo mooi subtiel shimmerend <3)

Haha, mijn nieuwe oppaskindjes kwamen bij de eerste kennismaking meteen “OOOH KIJK MAMA WAT EEN MOOIE NAGELLAK!”
het was felrood of felgroen, ik weet niet meer =p

maar verder zou ik bij de etos kijken ^^

hahaa wat schattig!! Maar mijn moeder kent die moeder van dat kindje, en het is een hele tuttige tante duss ik moet niet té gaan! haha
Is Etos een goede kwaliteit dan? Qua nagellak? Want ik hoor van vele dat het hele klonterige nagellakjes zijn…
X

Nude kleuren heb je juist overal! Ik weet alleen niet welke merken beter zyn ofso en hoeveel je wil uitgeven. gewoon in de winkel een paar testen :wink:
En felle kleuren zouden ook kunnen , als jij dat leuk vind =d
Als je je verder niet ordinair kleed? =p

Jaa, felle kleuren zijn leuk!! Maar ik doe het niet op als ik ga oppassen…
Maar nagellak testen gaat een beetje lastig heh (A) hahaha.

ik ben echt fan van etos nagellak, dekt heel goed vind ik en gaat er niet snel af

Hema, Opi

Ik heb een hele mooie kleur van Catrice. Hij heet iets van Snow Crystal, of iets in die geest. Maakt je nagels licht en heeft zo’n mooie ‘diamant-sparkle’.
Ik heb ook een lichtroze lak van Black Onyx (yay, Zeeman). Daar staat geen naam op, maar hij’s wel erg mooi.
Beide lakjes leen ik best vaak uit aan vriendinnen en klasgenoten [:

Eigenlijk heeft zowat elk merk wel een meer nude kleur. Gewoon even rondkijken en je vindt wel wat!

werkt black onyx dan wel goed?

Ik zou bij de hema en etos kijken =)

Hmwa. Als je geen topcoat gebruikt fladdert het er wel na een paar dagen af. Maar dat heb je bij elke nagellak wel.

Die hebben ze overal wel…
ik heb er een bij Etos gekocht

ik heb een hele mooie van lacomé , in een nude kleur en niet parelmoer (die heb ik ook wel) , hij smeert perfect en het is een leuk flesje alleeen de prijs is wat minder leuk, vedder ben ik ook fan van de nagel lak van Bourjois (L) heerlijke kleuren en smeert ook goed , ik weet alleen niet of ze een mooie nude hebben …:?

Ik heb er eentje van de Miss Helen. Maar ik heb hem echt 8 jaar geleden gekregen ofzo, dus ik weet niet of ze hem nog hebben.
Ik vind hem nog steeds geweldig <33 alleen nu begint een beetje die nagellak zo minder vloeibaar te worden weetjewel. Maar hij is wel vet mooi en smeert ook nog na 8 jaar!

Ik heb een lichtroze van Maybelline: foreverstrong. Die is wel mooi, alleen is hij iets meer roziger dan parelmoer, en een klein potje van Bourjois, die is wel parelmoer. En een zilverkleurige van Herôme (Nail Contour Posh & Pearl) , hij lijkt erg zilver maar op je nagels is hij heel mooi.

etos heeft echt een supermooie witteparelmoerachtignagellakje! Echt supermooi.

klinkt allemaal super leuk!
Hartstikke bedankt!

Ik draag nu ook een nude nagellak, van YSL, in zo’n pen. Heel handig =)
Doorzichtig roze is ie. En hij blijft trouwens best lang zitten, na een week begint ie pas echt lelijk te worden. Kost 22 euro geloof ik.