Nude nagellak

Waar kan ik nude nagellak vinden die goed dekt? Want bij sommige zie je het witte randje van je nagel doorschijnen… :frowning_face:

essence

Catrice.
En O.P.I. maar dat is wel wat duurder.

Andere optie is er gewoon nog een laagje overheen doen.

rimmel, en ander essence

ik heb echt een goede van MAC, maar dat was een limited edition van een half jaar terug dus daar heb je niet zoveel aan.

Ik heb een supergoede van cartrice, maar dat was limited edition hellaas. Hmm…Alsnog bij cartrice kijken? Essence zou ik als ik jou was niet doen, is vaak een kutmerk qua nagellak.

hoe heet die van essence?

ik wil nog graag een bruine van catrice…
heb nu de lila pastel van essence, echt heeeel mooi en dekt best goed ^^ hij heet No more drama♥
ook best nude en maar 1.29

haha, ik wil ook nog die bruine van catrice.
ga hem denk ik morgen halen. (:
catrice heeft volgensmij ook nude ja.

Ik vind juist alleen de nagellak goed en de rest kut.

welk nummer van catrice? (aa’)

is die van catrice nog wel tekoop!?

Ik heb French Manicure van Rimmel, 2 laagjes en je ziet dat witte randje niet meer. Ik vind dat echt een heel mooie kleur trouwens.

https://www.shoppingforwhatyouwant.com/products/43869.jpg

In het potje lijkt hij lichtroze, maar hij is echt nude op je nagels.

Ja ik heb 'm vandaag nog gekocht

geen idee welk nummer het is,
t’is deze:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRdOlPX-7bi46qh_qmGPNDVhwoPn9W7oz9ePCALPQwuazSScBY&t=1&usg=__XAq2j_9UnV_YxciLnqKB4FenR1w=

Volgensmij is dat clayton my hero die heb ik nu ook op.

dat is toch meer bruin dan nude ? x]

O jeetje, ik ben zo dom he. Ik zie jou wel vaker reageren in topics, en ik lees altijd gewoon een beetje over je naam heen, en ik las dan altijd; flower sandbees, zonder er verder echt bij na te denken ofzo. Ik kom er nu pas achter dat het flowers and bees is, hahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha, ja klopt, is ook bruin. ;p

@hierboven,
hahahaha. xd dat zei pas een keer iemand anders ook al tegen me. haha. ;p