Nude Make-up

Bourjois is wel fijn, iets van 10 euro. Het is niet goedkoop, maar ook niet duur. Zeker niet vergeleken met YSL en Chanel enzeuw!

trouwens je krijgt precies hetzelfde effect als je een klein beetje foudation op je lippen doet en daarna een beetje lipgloss erop et voila!

up

Het zou misschien handig zijn bij de merken ook de naam van de lippenstift/gloss te noemen?
(b.v. M.A.C. Myth)

Zelf deed ik het met foundation, maar dat gaat raar zitten na een tijdje, dus eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar een goede en goedkope :grin:

misschien gewoon helemaal niets op lippen? :blush: of een beetje concealer/foundation idd. verder kun je ook gewoon kijken naar de iets lichtere lipglossen en lipsticks. als je bijvoorbeeld een lichtere kleur lipstick koopt en hij matcht niet goed op je lippen kun je eerst nog gewoon concealer erop doen waardoor het resultaat veel mooier is toch :$? succes!

Essence heeft wel goede, en ik denk dat je bij de DA ook wel een mooie en goedkope kan vinden van een goedkoop merk of huismerk daar heb ik er ook wel eens eentje gekocht weet niet meer waarvan…

xx Denise JustPink

oepsie, niet naar de datum gekeken :blush:

De LE collectie van catricelipstick , nude alarm :heart:__​:heart: die is zo matt .