Nude Make-up

Haaj weten jullie waar ik een goedkopen nude lipgloss kan vinden (zo’n huidskleurige) want ik heb een hele maaie gezien van YSL mar die is 30 euro beetje duur voor lipgloss alvats bedankt

xxjes

ik heb er een van bourjois… die kost 11 euro ofzo? geen idee wat je budget juist is. hema heeft ook een mooie maar die blijft natuurlijk niet zo lang zitten maar is dan weer goedkoper.

Ik heb er ook 1. van starry
$1.75
maar alleen voor zover ik weet op cherryculture.com te bestellen

Ik heb een mooie van Essence! nog geen 2 euro XD. En die kleine van L’Oreal zijn ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!!
xxx

van rimmel volgens mij.
het leek net alsof ik geen lippen had. x’]

Ik heb er een van catrice.

ik heb er één van etos… maar ik geloof dat dat een actie was en dus eenmalig… maar daar hebben ze veel lipgloss die nude zijn

Wat heel goed helpt voor nude lippen is wat foundation op je lippen smeren. Daarboven kan je dan een doorzichte lipgloss doen. En anders vindt je in het Kruidvat vast wel een nude lippenstift of lipgloss.

doe ik ook weleens. Gewoon een beetje, niet teveel plumuren! Daarna eroverheen met een transparante gloss of vaseline.

MAC !
zelfs lippen die echt natuurlijk rood zijn worden nude…
ik heb zelf de kleur: Myth

Lipgloss weet ik niet, maar Gosh heeft een erg goeie nude lipstick. :slightly_smiling_face:

ik wil die ook :grinning:.
maar ik doe nu altijd lichte consealer op mijn lippen en daarover gewoon lipgloss zonder glitters en zonder kleur.

H&M heeft ook hele mooie!

ik heb er eentje van de hema die is ook heel goed, alleen bij mij is het sponsje afgebroken :hammer:

Ik heb er een van gosh, hij was laatst in de aanbieding en dus maar 6 euro nogwattes… Die blijft er goed zitten, maar plakt wel een beetje.

ik heb er een van essence, die is echt súpermooi!

Wie weet er een lipstick van?? (geen glans maar een matte nude lipstick)
& geen duur merk zoals mac enzo

bij de hema!

ja maar de hema lipgloss stinkt echt onwijs.
ik zou gewoon bij etos kijken
ze hebben het denk ik overal wel.

ik heb alleen bij de kruidvat gekeken omdat er bij ons de stroom was uitgevallen bij de winkels dus niet alles was open, daar hadden ze het iig niet