Nuchter tijdens seks

Ja, ik zat er zojuist over na te denken en kwam tot de volgende stelling:

‘Je kan alleen goede seks hebben als je nuchter bent’

Dat betekent dus alleen onder invloed van alcohol, aangezien wiet etc juist een hele goede bijwerking hebben wat betreft geil worden etc. Ik ben er achter gekomen dat dat voor mij wel opgaat, aangezien alle dronken keren achteraf enorm tegen vielen. Ik was wel benieuwd hoe jullie erover denken!

Ik snap het niet, wil je zeggen dat je geen goede seks kan hebben als je NIET dronken bent?

Want als dat het geval is: nee, je kan goeie seks hebben als je dronken, maar ook als je nuchter bent.

Ik heb nooit dronken seks gehad, wel aangeschoten en dat viel zeker niet tegen :bowing_man:

Ik heb nog nooit aangeschoten of dronken seks gehad, dus daar kan ik niets over zeggen. Het lijkt me wel prettiger om gewoon nuchter te zijn, dan ben je overal met je volle verstand bij.

Eens, gijnste seks is nuchter of maximaal 2 of 3 wijntjes. Met andere middelen heb ik geen ervaring :upside_down_face:

Ik heb het nog nooit gedaan onder invloed, maar als het niet te veel is kan het volgens mij wel leuker zijn.

Geen ervaring mee. Maar ik denk dat nuchtere seks wel beter is…op de gevoelens erna. Dat je geen spijt krijgt enzo.

Ik vind dat als je nuchter seks hebt wat meer in elkaar opgaat (als het met je vriend is natuurlijk)

Maar seks als je alcohol op hebt is echt heel goed! De jongen houd het vaak langer uit, je voelt je vrijer, durft je meer te laten gaan.

Bij mijn beste keer was ik behoorlijk dronken :cold_sweat:

Seks icm wiet is echt heerlijk :relieved:

Dit vind ik dus echt een on-stelling

Ik kan van beide genieten nuchter en icm met geestverruimende middelen en kan ook niet zeggen dat het een beter is dan het ander

Ik weet alleen hoe het is om nuchter seks te hebben.

Mijn vriend krijgt hem moeilijk of niet omhoog als hij dronken is, dus ik heb er niet zulke goede ervaringen mee! :’)

Ik vind het niet echt te vergelijken?
Je hele mindset is gewoon anders op het moment dat je dronken/aangeschoten bent, dan wanneer je nuchter bent. Of in ieder geval is dat bij mij zo. Ik zou niet durven zeggen of seks terwijl je nuchter bent nou echt beter is of niet, seks is gewoon sowieso leuk en fijn? :")

Heb wel een keer meegemaakt dat een jongen inderdaad zo dronken was dat hij hem moeilijk omhoog kreeg, en vervolgens later kwam hij ook steeds niet klaar. Volgens mij vond hij dat laatste zelf nog het meest frustrerend.

Ik vind seks als ik dronken ben ook heel goed, dus niet eens.

Huh, dus wel nuchter zijn van wiet etc, maar onder invloed van alcohol ben je ook nuchter volgens jou? Het staat er in ieder geval raar :stuck_out_tongue: Verder ben ik het eens met Daenerys.

Dronken seks is fantastisch. Niet als je wil genieten van elkaar op spiritueel gebied enzo (jwz), maar wel als je wil genieten van elkaar op puur geil en sexy gebied. Voor liefde en passie beveel ik nuchtere seks inderdaad eerder aan.

Dronken seks is niet slim als je de pil bent vergeten en een condoom pakken veeeeel te ingewikkeld is…

De lekkerste seks die ik heb gehad is onder invloed van wiet. Je wordt dan echt een met elkaar… alsof je zweeft. zelfde geldt voor hasj. het mooie is dat je daarna ook gelijk weer ontnuchterd bent en heerlijk slaapt. om het een paar keer uit te proberen is echt super.