nuchter feesten

Ja, hoe doen jullie dat? Helemaal nuchter n dagje op een festivalletje staan?

Ik zou graag wat tips horen hoe of wat.

Over twee weken heb ik Rebirth festival en zou graag nuchter gaan ivm last van mijn hart en lever…
Maar hoe hou je dat vol?
Wie kan mij helpen? :stuck_out_tongue:

Neem aan dat hier wel meer meiden zijn die zonder drank en drugs feestjes pakken :slightly_smiling_face:

Liefs!

Gewoon Redbull erin gooien en gezellig meedoen met de rest :")

Of cola. Of gewoon dronken worden van de sfeer. Ik ben praktisch altijd en overal nuchter, haha. Gaan, plezier maken. Je kan net zo goed losgaan zonder drank/drugs. :slightly_smiling_face:

Hoe doen jullie dat… nou gewoon geen drank kopen dus. Lijkt me niet heel erg moeilijk. Misschien is het lastig omdat je de anderen wel ziet drinken en dronken worden, maar hou jezelf voor dat het hier om je gezondheid gaat. Dan gaat het vast makkelijker.

Huh, waarom zou nuchter feesten moeilijk moeten zijn?

Waarom heb je drank nodig om plezier te maken? Het is leuk of niet, dat hangt niet van de drank af. Je wordt misschien wat losser met drank maar dat kun je zelf ook gewoon doen, je hebt alles zelf in de hand

Doe dit al mijn hele leven :stuck_out_tongue: gewoon genieten en geen aandacht schenken aan het feit dat je niks mag drinken

Bedankt voor de reacties!

Ja nuchter is miss wel even leuk maar als je op m hardstyle feestje staat los te gaan ben je wel veel sneller moe dan de rest

is natuurlijk 12u lang haha …

Heel veel redbull en cola drinken!

Dit, ik drink bijna nooit alcohol i.v.m afvallen.

Ik snap het probleem ook echt niet. Ik drink zelden en heb altijd even veel plezier als de rest. Gewoon geen alcohol kopen, simpel zat!
Maar mischien energydrink inderdaad. Ik vind het walgelijk maar hoor wel altijd dat het helpt voor energie.

Ja, iemand met hartproblemen heel veel redbull laten drinken? Dat is echt geen goed advies.

Geniet gewoon van de leuke sfeer die er altijd is bij hardstyle feesten. Als het goed is kan je jezelf ook prima vermaken als je nuchter bent op zoon feest. De drank of drugs horen leuk te zijn voor erbij of als extraatje, maar vind het beetje belachelijk om te vragen hoe je je nuchter moet vermaken? Alsof je het alleen leuk kan hebben als je iets op hebt. Pak wat redbull of energydrank en vermaak jezelf met de mensen om je heen en de muziek.

Ik wilde net zeggen. Ik zou het gewoon bij water of desnoods cola houden.

Nou ja, je kan het toch ook beperken tot een of twee kleine drankjes?

Dronken worden van de sfeer? Ik heb ook wel eens dat ik uitga en minder drink en ik word zelf altijd een beetje happydepeppie van die sfeer daar. XD

Vragen of je vrienden misschien solidair met je willen zijn? In ieder geval je echt niet over geven aan de verleiding, hoe moeilijk het ook is!

Water! En dextro (weet niet of je dat mag ivm gezondheid)…
Maar door drank wordt je sneller moe, ik tenminste wel. Krijg genoeg energie door de muziek :grinning:
Oja en af en toe wat lekkers eten (fruit of een smoothie).

Ik snap niet waarom mensen denken dat het moeilijk is om zonder drank plezier te hebben/te feesten. Ik vermaak me altijd bijzonder goed met m’n sinas/7up. :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: