Nu zeggen, of hem laten gaan.

[i] oke … ik dacht dat hij er niet op in ging, …
hij zei ; dus als j aan de laatste x dacht dat we elkaar zagen, vind je me nog leuk…
ik zo : ja… en toen zei die : oke met zn bloostekentje… en verder niks.

dus nu weet ik nog niks… [/i]

vraag hetzelfde terug?

Waarom heb ik daar niet aangedacht… :stuck_out_tongue:

hahaha :stuck_out_tongue:
Ben benieuwd!

Misschien had je een blackout, is een veelvoorkomend probleem op dat soort momenten (spreekt uit ervaring XD)

alleen nu gaat hij… :frowning_face:

Ik vind het echt dapper van je! Waarschijnlijk weet hij gewoon niet wat hij moet zeggen en daarom zei hij verder niets.

Je achterachterneefje toch? ;p
Nou als hij iemand anders zoent, dan zou ik 'm laten gaan.

Hij zei niks meer?

Hij is single, hij mag doen wat hij wilt he :stuck_out_tongue:

Baah, wat rot dat ie weg ging!
Twerd net zo leuk :blush:
Nou ja, ik hoop dat het nog wat word!
Laat het ff weten =)
Ik duim voor je!

maar had ie nog wat gezegd toen je had gevraagd?

sorry ik ben echt heel nieuwsgierig

Ah ik had geen tijd om het tevragen :frowning_face:
het hele gesprek was weg dus ik probeerde weer op zn gesprek uitekomen snap je… en toen zei die dat hij moest gaan. :frowning_face:

ahh jammer man!
Mja morgen nieuwe dag nieuwe kansen!!

Inderdaad! ik ga het niet opgeven haha :blush:

hahaha ik ga het cker volgen! Ben benieuwd!

ik zal even een paar dingen zeggen hoe ihj tegen mij doet :stuck_out_tongue: misschien kunnen jullie zien of hij misschien ook iets in mij ziet? jullie kunnen niet zijn gedachten lezen maarja :blush:

Op msn, begint hij altijd met praten ( als ik niet zosnel ben :stuck_out_tongue: )
hij vertelt me alles, en ik kan hem ook alles vertellen.
Hij is lief tegen me, als iets niet lukt zegt hij altijd : komt wel goed schatje :stuck_out_tongue: ( haha net die reclame )
hij smst ook uit zichzelf…

True that, maar als hij jou echt leuk vond zou hij geen ander zoenen. Ik zeg trouwens niet dat ie je nooit leuk gaat vinden hoor! :stuck_out_tongue:

hij vertelde mij dat zei begon met zoenen :stuck_out_tongue:
En tja, als je single bent… jongens staan dan bijna voor alles open ;p

Ja ik denk dat je even moet aftasten of hij je echt leuk vind, of dat hij een flirt is en je als een goede vriendin ziet… Het lijkt er wel op, maar ik ben zelf geen held in inschatten :blush: Jongens kunnen soms heel raar zijn :stuck_out_tongue: Dan zegt alles JAAA IK ZIE JE ZITTEN en dan is het uiteindelijk toch nee hahah of andersom XD

Mja k zou het in het volgende msn gesprek proberen te vragen!