Nu zeggen, of hem laten gaan.

[i] Oke, ik ben verliefd… en niet zn beetje ook niet , zie ik hem lach ik meteen.
Denk ik aan hem, lach ik meteen…
Smst hij me… lach ik ook. oke zo kan ik wel doorgaan.
Maar ik vnd hem dus ECHT leuk, en een meisje die ik ken, heeft vandaag met hem gekust, en ze smsde hem blijkbaar : hebben we nu wat off… ( ja hij vertelde het me allemaal )… dat meisje neemt echt de een na de ander, dat heb ik hem nu ook gezegt ( oke ja ik wil ook dat het niks word… maar hij moet het zelf weten ik probeer hem wel tehelpen ;p )
en uh tja… k vind hem dus echt leuk alleen het idee dat hij met haar zou krijgen gaf me al tranen… ( klink nu net 11 ofzo :blush: )

Maar wat zal ik doen… hem zeggen dat ik hem leuk vind… of h em gewoon laten gaan en niks zeggen. [/i]

zeggen

het zeggen, niet geschoten is altijd mis (A)

Zeggen!

ja maar het komt wel raar over als ik ineens zou zeggen : ohja trouwens ik vind je leuk… ik moet het gesprek opbouwen dan… maar hoe :confused: zo slim ben ik niet ;p

‘Hee, ik moet je wat vertellen. Ik vind je leuk.’

Haha ja dat is simpel, maar we praten over iets heeel anders

Wacht tot het gesprek stilvalt.

Idd, je moet het zeggen. Maar zelf zou ik het ook niet durven eerlijk gezegd, want het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan…

[i] hmm oke, ik begin gewoon van : en vind je iemand leuk? die ( naam van haar ) bijvoorbeeld… en dan kom ik zo erop uit dat ik het hem vertel…

okal ben ik bang voor een grote vernedering. dat hij zegt dat hij niks voor mij voelt enzo… of een rare opmerking maakt. [/i]

ik zou het zo doen;

begin met: vind je iemand leuk? en dan die naam van het meisje, dus wat je al zei.
en als hij dan zegt; ja eigenlijk wel.
dan zeg jij; nou luister, ik vind je eigenlijk ook wel leuk.
en dan wachten wat hij terug zegt!
en verder weet ik het ook niet echt haha!
hoop dat je hier misschien iets aan hebt.

Zeggen, hoe moeilijk het ook is.

heb je t al gezegd? ben wel benieuwd!

Oke k heb het heel lastig vertelt :blush: kijken of die het door heeft…

Wat heb je gezegt? :grinning:

spannend, ik zou zeggen nadat hij heeft geantwoord: uhm ik vind je eigenlijk best leuk:$

Goed dat je niet zomaar in 1x alles gaat vertellen. Veel succes :slightly_smiling_face:

en en en en?:face_with_raised_eyebrow:?