Nu verzendkosten gratis! Kleding, tassen van o.a Zara H&M Primark+Guess horloge!

[center]Hoi!

Hierbij mijn verkoopjes! Bijna alles is nieuw en ongedragen, en vind het zo zonde om het maar in me kast te laten hangen terwijl ik er misschien iemand heel blij mee kan maken :slight_smile:
Ik verkoop mijn spullen omdat ik geld nodig heb voor mijn bruidsjurk, want ik ga trouwen! :grin:
Ik heb overal bijgezet wat de maten zijn en of het gedragen of ongedragen is en wat de richtprijzen zijn!

Ik sta in de lijst van betrouwbare verkopers.
Ik doe niet aan ruilen.
Ik verzend ook naar België!
Ik ben niet aansprakelijk voor de fouten van Post NL, maar dat gaat eigenlijk altijd gewoon goed!

Bij interesse/vragen etc. graag mailen naar dpnr1989@gmail.com
Ik kijk niet heel de dag op dit forum, maar als je me mailt dan reageer ik sneller!

----------

Als eerst bied ik een waardebon aan om je tanden te laten bleken bij Prowit dichtbij Apeldoorn.
Ik heb deze bon gewonnen via Vakantieveilingen, maar kwam er later achter dat het mij toch te ver is…

De waarde van deze bon is €175.-, maar voor €40.- is deze bon voor jou!

----------

nr 1; Ongedragen jurkje van chiffon - maat m/l - mag weg voor €15.-
nr 2; Ongedragen sexy rood jurkje van H&M - maat 38 - mag weg voor €15.-
nr 3; Nieuwe oorbellen met veertjes van Primark - mag weg voor €3.-
nr 4; Nieuwe oorbellen met kraaltjes van Primark - mag weg voor €3.-
nr 5; Ongedragen fijn jasje van H&M - maat 38 - mag weg voor €18.-
nr 6; Enkele keer gedragen ‘militairen’ jasje van H&M - maat 36 - mag weg voor €12.-

----------

nr 1; Verkocht
nr 2; Ongedragen jurkje van de Zara - maat 38 - mag weg voor €15.-
nr 3; Verkocht
nr 4; 1 keer gedragen rokje (onbekend winkeltje) - maat 38-40 - mag weg voor €10.-

----------

nr 1; 1 keer gedragen jurk van H&M met pailletjes langs de hals - maat 40 - mag weg voor €15.-
nr 2; Verkocht
nr 3; Aantal keer gedragen jurkje van NewYorker - maat 40 - mag weg voor €8.-
nr 4; Aantal keer gedragen blous van Zara - maat 38 - mag weg voor €12.-
nr 5; Verkocht
nr 6; Verkocht
nr 7; Verkocht

nr 8; Witte en bedrukte portomonnee van H&M - mag weg voor €5.- p.s.
nr 9; Avondtasje/clutch van H&M - mag weg voor €7.50.-

----------

Orgineel horloge van Guess - Het horloge is gedragen en bevat gebruikerskrasjes - Word geleverd met orgineel opbergdoosje, en extra schakels + garantiebewijsje! - Mag weg voor €60.-

----------

Moet er nou niet wat meer uitleg bij dan?

edit: Want je kunt niet alleen een e-mail hier neerzetten en wachten tot mensen mailen. Alle informatie moet hier!

^ Nee, het is geen reclame, ze heeft het gekocht op vakantieveilingen en gaat er niet meer naartoe dus verkoopt ze het…

Dat had ik al veranderd hoor, ik las net haar andere berichtje pas…

Ik was aan het typen toen je het veranderd had… (ha! mijn puntjes zijn langer! #volkomenzinloosdus)

laughing7.

Ik heb de bon inderdaad gewonnen via vakantieveilingen, maar kwam er later achter dat het me toch te ver is…
En wat betreft de uitleg… alles is wel duidelijk denk ik? Wel kan ik er bij vermelden dat de bon geldig is tot 19-02-2013.

Naja, het is even een tip. Gewoon dat je even in je beginpost zet: Hoi! Ik heb deze bon gekocht maar om die en die reden ga ik niet meer/kan ik niet meer dus ik verkoop hem hier. blablabla.
Helpt je ook met verkopen en is eigenlijk wel nodig.

^ Goed gezegd :bowing_man:
Anders begrijpen de mensjes er helemaal niks van en gaan steeds “recllaaaammeee” roepen, terwijl dit het niet is :’)

heb hem even aangepast!

Even een upje, wil er graag vanaf!

Wow interessantt!!! Mijn broertje wil graag zijnn tanden bleken, ik krijg mrgen mijn loon én het is dichtbij! Als mijn broertje zo thuiskomt ga ik het ff vragen. Je hoort het vandaag!

Ik hoor het van je! Je kan me mailen op dpnr1989@gmail.com! :slightly_smiling_face:

Upjeeee

:slightly_smiling_face:

En nog een upje

Kan je die wel aan iemand overkopen? hij staat op jouw naam geregistreerd en geboekt? of zeg ik nu iets heel doms…

Het is ook dichtbij mij en wil het ook wel graag laten doen maar ben geldloos :")

Haha je zegt niks doms hoor!
Maar de bon is niet geboekt of geregistreerd op mijn naam, anders zou ik hem niet kunnen verkopen

Hmmmmm ik denk dat ik hem wil kopen :’)
Kan je me even vertellen waar het precies is en hoe het heet zodat ik de ervaringem kan lezen?