Nu snap ik hem niet meer?

[i]Hoi,

Ik ben eigenlijk nogsteeds op de jongen die me heeft afgewezen ( tenminste, gezegd dat hij me niet leuk vind/vond…
MAAR;

• Na mijn mening en na mijn gevoel, lijkt hij toch oogcontact met mij te maken, als ik om me heen even kijken ( en in de hoop dat hij terugkijkt ). Dan kijk ik hem ook eventjes aan en draai ik weer terug…

• En vandaag, was het bij Nederlands. Ik weet bijna zeker dat hij naar mij zat te kijken. En toevallig ik ook naar hem. Ik glimlachtte, ik was redelijk happy, en hij lachtte terug? Dacht ik tenminste. Het was wel richting mij gericht…

• Eerst had ik heel erg het gevoel dat hij me ontliep. Dat was eerst ook. Maar ik ben steeds spontaner tegen hem gaan doen. Als ik hem zag bijvoorbeeld; zei ik netjes en spontaan ‘Hee’!

• Met wandklimmen, moest hij mij zekeren. 4x, viel ik dus naar beneden ( ik kon geen grip meer krijgen en ik viel van een niet zo hoge afstand). Toen zei één van zijn vrienden; Kijk is niet zo bezorgd :astonished:?
    Na dat die opmerking was gemaakt, ontliep hij me een beetje… Maar vandaag en gisteren dus eigenlijk totaal niet.

Terwijl hij toen tegen mij heeft gezegd van; Ik vind je niet leuk, alleen aardig… Ik vind iemand anders leuk…? Mijn verliefdheid was toen afgezwakt, maar nu is het toch wel voorzichtig terug gekomen.

Maar ik vind het raar dat hij dan toch oogcontact wilt met me. Ook heb ik het gevoel dat hij kijkt naar me.

Ik weet natuurlijk niet wat er in zijn hoofd afspeeld. ( Kon ik het maar weten )… Maar toch, is dit misschien een begin? Of een hard to get spelletje?[/i]

Praat met hem op Msn, vraag hoe het met zijn liefdesleven gaat en probeer wat met hem af te spreken.
Als die weer zegt, ik vind je niet leuk, dan weet je het zeker.

[i]Nou ja, het probleem is eigenlijk…
Hij kan bijna niet op msn ivm dat eBuddy het op een vage manier niet doet, en zijn normale pc is kapot waardoor hij vaak op de oude moet. Dus ik krabbel hem zo nu en dan op Hyves.

Ik ben eigenlijk niet zo van dat via MSN vragen :$, ik vraag het liever recht in het gezicht… Maar ik ga er toch eens op af. Hij is echt een stuk spraakzamer tegen me dan eerst! En het is een hele lieve jongen… :slightly_smiling_face: Misschien heb ik geluk? Misschien ongeluk?
En tuurlijk, hoop ik het eerste :slightly_smiling_face:![/i]

Laat hem je leren kennen, leer hem beter kennen… misschien komen de gevoelens vanzelf wel wanneer jullie elkaar beter leren kennen en… meer tijd met elkaar doorbrengen? :wink: En inderdaad, vragen kun je beter recht in het gezicht stellen, dat is iets voor hem om te waarderen.

Ik vind dat jij al die signalen een beetje te overdreven opvat. Maybe he’s just not that into you.

Je moet er inderdaad proberen achter te komen: nog heel even doorgaan ermee, en het dan nog eens vragen, of die liefdeslevenvraag.
Maar blijf niet te lang hangen bij die jongen! Dat heb ik zelf ook gehad namelijk, en ik heb er zoveel spijt van gehad, omdat ik andere jongens voor hem heb laten schieten.

Uhm volgens mij is hij niet geinteresseerd… ik bedoel… uit de dingen die je vertelt kan je totaal niet opmaken dat hij je leuk vindt.

Zoiets was laatst op het nieuws XD
Dat als een jongen zegt dat ie het meisje niet leuk vind, het meisje denkt van “dat meent ie toch niet” door al zijn ‘zogenaamde’ flirtpogingen etc.
Maar als hij echt heeft gezegd dat ie je niet leuk vind, is het ook echt zo.
En tuurlijk kijkt ie wel 's naar je, en lijkt 't erop dat ie met je zit te flirten. Maar hij voelt zich gewoon gevleid dat iemand hem leuk vind [dat zeiden ze op het nieuws, niet op mij afreageren XD]
He’s just not that into you.

[i] Maarja, het valt gewoon héél erg op…
Maar de vorige keer toen ik hem sprak, was tijdens de tentamenweek face to face… Dat ging over hoe ik er mee zat met mijn ex.

Hij had toch wel iets door van; Er is meer wat er aan de hand is met je.

De een zegt; Misschien ziet hij wel iets in je, maar wilt hij dat niet ( hij bedwingt het dus ).
De ander zegt; Hij vindt misschien meerdere meisjes leuk?
En weer een ander zegt; Het is misschien wel een klein beginnetje, gewoon effe doorgaan en dan moet je maar kijken…

Voor mezelf, creëer ik nu wel veel valse hoop, denk ik. En tja, om wéér mijn goede vriend in te schakelen… is ook niets. Wel handig uiteraard.
Maar nu merk ik, langzaam een band opbouwen is leuker dan gewoon na 3 dagen zeggen; ik vind je leuk.
Volgende week is het leerlingendag bij ons, dan ga ik heel veel foto’s maken. Ook ga ik proberen met hem op de foto te gaan :slightly_smiling_face:.
Maar ik ga nog eventjes door met flirten enzo. Dan zie ik maar wat eruit komt.[/i]

Ik heb precies hetzelfde gehad… ik kon het echt niet geloven dat ie me niet leuk vond na alles wat hij gedaan had en hij bleef ook oogcontact behouden enzo…

Maar jongens willen gewoon niet rap een vaste relatie, ze zijn misschien wel verliefd maar ze willen die verantwoordelijkheid niet of ze hebben het gevoel dat ze vast zitten aan één iemand.
En ik denk dat (in mijn geval dan) hij eigenlijk hoopte dat er nog wat beters zou langskomen…
Oogcontact is hij dan blijven behouden om zijn ego op te krikken… maarja dat zijn mijn veronderstellingen natuurlijk

Ok dit zeg ik niet om je te pesten hè…
Maar 1. Dat een jongen naar je kijkt wil niet zeggen dat hij je leuk vindt
2. Teruglachen is ook heel normaal
3. ‘Hee!’ zeggen is niet spontaan, dat is beleefd en niets bijzonders.
4. Als iemand van een wand afvalt dan schrikt iedereen lijkt me? Zeker als jij degene bent die haar/hem moet zekeren.
5. Hij heeft al gezegd dat hij je niet leuk vindt, waarom zou hij dat zeggen als het niet zo is?

[i]Ik begrijp je. Maar ik hoorde tenminste van een maatje van hem, en van mij, dat het hem ook wel opvalt dat hij zo doet tegen mij… Maarja, men zegt dat in een bepaalde tijd veel kan veranderen…

Klom ik nou maar niet zo snel op die éne roze wolk :frowning_face:.[/i]

Misschien vind hij je gewoon een aardig iemand en wil hij gewoon bevriend met je zijn in plaats van verkering. Misschien zou het wel kunnen veranderen als hij je wat beter gaat leren kennen, en dan wordt hij verliefd op je!
xx

[i]@ xKikker;

Dat had ik hem ook voorgesteld in een mailtje. Ik had ook gezegd; Dan zie ik wel waar het schip strand…
Maar ik zie gewoon en merk, als hij het over een onderwerp heeft in de klas, dat ik zo mee kan haken en mee praten. Dus achter zijn interesses ben ik al achtergekomen.
Bijvoorbeeld; Hij vind alle soorten muziek enzo super leuk, ik ook. Gamen? Ik hoef of hij hoeft maar een spel te noemen en ik weet het al. Geschiedenis? Ook dat gaat ons gemakkelijk af. Schrijven ( qua samenvattingen, columns etc ), geen probleem… En dit is nog niet alles…
Heel veel dingen komen overeen.
En per toeval hebben we heel vaak hetzelfde cijfer, maar daar ga ik niet uit concluderen.
Hij gaat ook vaak met meisjes om bijvoorbeeld. Een aantal vinden mij niet aardig, maar nu ook sindskort, doen ze super aardig tegen me. Over verschillende onderwerpen kunnen wij dus heel goed mee over praten.
Ik vind het vreemd. Maar ach, ik kijk het deze week nog effe aan. Dan vraag ik wel deze week oftie nog op MSN komt.
Hij heeft ooit tegen me gezegt dat hij op MSN wel makkelijker praat dan recht in het gezicht.
Alhoewel ik niet zo van dat MSN gedoe ben, is het denk ik verstandig dat communicatie hetzelfde blijft.

Ook heb ik nooit meer van dat ene meisje gehoord die hij leuk zou vinden.
Daar zat ik ook over na te denken.
Toen ik voor de eerste keer zei via MSN dat ik m leuk vond, zei hij, je bent wel heel aardig enzo… Maar meer dan dat, niet echt, maarja, je weet nooit waar het met de tijd heen gaat. Bovendien heb ik ook niet echt behoefte aan een relatie, iig geen vaste relatie.
En op school zei hij tegen mij ( na dat MSN gesprek, gelijk één dag erna ) dat hij dus iemand leuk vind/vond?
Ik dacht van; je had het gisteravond ook kunnen zeggen tegen me op MSN?

Maarja, uit alles wat ik tenminste meemaak, kan ik heel veel conclusies uit trekken.
Zoals;

• Onbewust flirten
  • Meerdere mensen leuk vinden
  • Hij vindt me misschien wel leuk, maar schaamt zich voor me? ( Ik ben op deze school heel erg gepest geweest, nou niet meer… misschien vandaar )
  • Gevoelens niet zo goed kunnen uiten erover?

Maarja; ik ga niet zeggen dat ze allemaal waar zijn, het kan een andere wending hebben.
Maar ach, nu klinkt het dat ik overal iets achter aan t zoeken ben :$. Beschamend… maar toch.

Ik hoop maar, dat het nog positief goed komt…[/i]

Maarja. Ik ben dus zeer nieuwsgierig. En benieuwd.