Nu pas Facebook gebruiken?

Hey girlsceners,

Ik heb al gezocht naar topic waar ik eventueel mijn vraag kon stellen maar kon hem niet vinden, vandaar dit topic. Ik heb sinds 2013 al Facebook en heb er nooit wat mee gedaan en heb ook de mensen die mij ooit als vriend hebben gevraagd niet bevestigt omdat ik het gewoon weg niet gebruikte. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch wel handig lijkt als ik Facebook ga gebruiken in verband met mensen die ik graag wil spreken maar bijv… geen nummer van heb of gewoon handige berichtjes kunnen te zien die ik anders niet mee krijg. Ergens voel ik mij toch beetje een debiel als ik nu nog Facebook ga gebruiken en vervolgens heeul veel mensen moet vrienden ‘verzoeken’ die ik dus graag als vriend wil hebben… Mijn vraag is dus, is het raar als iemand nu pas Facebook gaat gebruiken? En wat vinden jullie ervan?

Liefs!

Vind ik niet raar. :wink:

Nee hoor, snap niet waarom dat raar zou zijn

Nee hoor, helemaal niet gek!
Gewoon lekker de mensen uitnodigen die jij als vriend wilt hebben :slightly_smiling_face:

Ik heb precies hetzelfde! Heb zelf ook een account sinds 2013 en heb ook wat mensen toegevoegd, maar doe er verder niks mee op het moment. Volgens mij staan sommige vriendschapsverzoeken al een jaar open of zo. :cold_sweat:
Zit er zelf ook over te denken om het toch te gaan gebruiken omdat het handig is voor bepaalde dingetjes. Is echt niet raar hoor!

Nee hoor, dat is helemaal niet raar

Ik werd laatst ‘ouderwets’ genoemd omdat ik geen Facebook/Twitter/Instagram etc heb. Dus die mensen zul je er altijd wel tussen hebben.

Maar ik vind het zelf niet raar hoor. En als je in dit topic leest, is er niemand die het raar vindt. Dus trek je er niets van aan.

Ik heb hetzelfde. Ik ‘heb’ wel Facebook, ooit aangemaakt, maar verder nooit meer iets mee gedaan.

Haha ik zie ook dat ik nog aantal verzoeken heb openstaan. Dus ik denk wanneer ik bezig ben met het toevoegen ik dan ook maar even die verzoeken ga bevestigen. :stuck_out_tongue:

Dankjulliewel trouwens voor de aardige berichtjes! Ik ga er vanavond maar even voor zitten haha!

Nee hoor! Ik heb pas vorig jaar toestemming gekregen lol