Nu kan ik echt wel janken.

Heb ik mijn allemooiste make up look gecreeerd. Was ik echt trots op. Krigj ik opschool kei veel kútreacties als: ‘‘waarom gebruik je van die gratis peuter make up van hello kitty’’ en ‘‘Ohja ik hoor van heel veel mensen, waaronder ik, dat je er echt niet uit ziet met die make up’’ GODVER serieus. Nee ik meot het allemaal maar negeren maar dat lukt toch niet? Als iedereen je focking hard uitscheld en alles kun je dattoch niet zomaar vergeten en negeren?

Ach morgen gewoon weer met die makeup.
Toen ik voor het eerst dr martens/creepers/korset naar school droeg was het ook GSDNJSDJHSFHJDSHJDHJ.
Uiteindelijk zegt niemand er meer wat van!
Heb je een foto trouwens, ben nu echt benieuwd? :grin:

laat ze lekker jij weet wel beter
make up is make up of het nou voor je pop is of hello kitty of make up zelf

Nu ben ik wel benieuwd hoe het er uit ziet…

ze zijn vast jaloers :wink:

Heb je inderdaad een foto? (: Kijk, natuurlijk moet je het blijven dragen als je het mooi vindt, maar misschien zou je het nog net wat mooier kunnen aanbrengen ofzo? Dat we je tips kunnen geven? Ik zeg niet dat het zo is hoor, want ik weet natuurlijk niet hoe het eruit ziet… Maar misschien zijn we ook wel jaloers of vinden ze het ‘raar’, dan krijg je inderdaad ook zulke reacties. In dat geval gaat het vanzelf wel over (:

Ze zijn gewoon jaloers, omdat zij dat niet kunnen. Als jij het mooi vind dan zegt dat toch genoeg? Van een stelletjes jaloerse huppelkutjes moet je je niks aantrekken.

Even een foto maken :blush:

Als jij het mooi vindt moet je het gewoon dragen. Pas je niet aan omdat andere dat willen, je wordt geboren als uniek persoon, sterf niet als een kopie.

Hoe moet je er ookal weer een foto bijzetten :blush:

tinypic.com en dan ~[img] knop

Precies dit ja. Mensen moeten ook vaak er aan wennen, waarschijnlijk denken ze er overmorgen allemaal niet meer aan. Gewoon doen als je het zelf mooi vindt! Ik voelde me ook echt best kut de eerste dag dat ik m’n docs en creepers aanhad, en nu merk ik er echt niks meer van op school!

Mooi gezegt!
En inderdaad is het echt heel erg kut, maar helaas kan je de dag niet meer terug draaien, en moet je jezelf er toch overheen zetten

http://i50.tinypic.com/10nyqhl.png

http://i46.tinypic.com/15ewdw5.png

:blush: Naja het is laamazggen geel in mijn binneste ooghoeken, koraalturqoise op het middelste van mijn ooglid en blauw op het buitenste en dat flink in elkaar over laten lopen

nu ben ik wel heel benieuwd! haha

edit: oh daar is de foto al. haha. ik vind het best mooi, maar zou het niet naar school dragen; zou zoiets naar een feestje dragen (:

Ik vind hetgeen op je bewegend ooglid wel mooi, maar heb je nou onder je wenkbrauw grijs?

Ik vind het best mooi hoor.

Ik snap niet dat mensen daar vreemd op reageren. Wat kinderachtig.

Als je het zo vervelend vind dat ze er dingen over zeggen dan probeer je toch iets anders…??
als je het echt heel mooi vind zoals het nu zit dan moet je het zo houden… maar als het je dwarszit dat mensen je uitschelden dan meot je wat veranderen…

Nee?