nu echt verliefd?

Hallo meiden,

Ik heb het idee dat ik nog nooit echt verliefd geweest ben. Alleen begin nu toch echt te twijfelen of ik nu echt verliefd ben. Ik sta al een tijdje op een stal, waar ook een hele lieve jongen staat. Hij heeft me in het begin helemaal wegwijs gemaakt en hij begint vaak tegen me te praten en het voelde voor mij alsof ik hem al jaren ken. Ik kan helemaal niet goed met jongens om gaan, maar bij hem is het anders, ik voel me bij hem op mn gemak. Vorig weekend heeft hij mn paardje gedaan en vroeg gisteren of hij dit weekend weer wou doen, maar dat hij gerust nee mocht zeggen. Kreeg ik sms terug dat hij niet zo goed was in nee zeggen en dat het wel goed kwam. Toen heb ik terug gestuurd, haha wat ben je toch een schatje en wat ik dit weekend ging doen. Was dit eerste wel tactisch? Heb namelijk niks terug gehad… ik krijg die jongen noet uit mijn hoofd… ik fantaseer de hele dag over hoe ik het dichtst bij hem in de buurt kan zijn. Ook heb ik als ik aan hem denk zo’n zenuwachtig gevoel in mn buik. Is dit het gevoel van verliefd zijn?? En wat denken jullie zou hij mij ook leuk vinden.
Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Sorry als er typefouten in zitten, maar heb dit op mn mobiel getypt.

Ja, je vind hem leuk. En je bent verliefd! Je hebt geen vraag gesteld in je smsje? Dan kun je nog eens smsen 'En jij al plannen voor ‘t weekend? :slightly_smiling_face:’ of iets in die trant.

Jep, je bent verliefd! Probeer 'm uit te vragen (:

Je vind hem leuk!
maar het is bewezen dat je pas verliefd bent na 2maanden.
ikweet niet hoelang je hem al kent?
xxxx succes!

hmmm als je verliefd bent hoef je, jezelf toch niet af te vragen of je verliefd bent?

Lijkt me niet waar en sowieso onmogelijk om te bewijzen.

In een ander onderzoek was juist ‘bewezen’ dat mensen al in 15 sec. verliefd kunnen worden?

OT: Je lijkt me inderdaad verliefd.

Zeker weten jij bent verliefd!! En idd als je voor t eerst verliefd bwnt weetje niet eens of t wel verliefd is, daar heb je ons dan weer voor :wink:
Probeer beetje op te letten op hoe hij doet enzo tgn over jou en andere meiden en vraag m of hij zin heeft keer iets af te spreken.

Ik had toevallig die week tentamens toen ik hem voor het eerst zag, ik dacht dat ik zo zenuwachtig was voor mijn tentamens, alleen toen waren mijn tentamens voorbij en was het nog niet weg:P

@_yourlittlegirl: 2 maanden?! dat is wel heel lang, zo lang ken ik hem nog lang niet…

En de rest van de meiden, bedankt voor jullie reactie:) Ik ga mijn best doen en hopen dat ik het niet verpest…

Haha dus t was geen tentamenstress :wink:
Succes meis! Ik zal voor je duimen

Haha nee.:stuck_out_tongue: Vind het alleen erg moeilijk om hem te pijlen. Hij begint wel altijd tegen me te kletsen en hij kijkt me ook altijd recht in mn ogen aan enz. Alleen moet ik hem wel altijd eerst smsen, dan krijg ik eigenlijk altijd wel lang berichtje terug (niet dat ie alleen ja of nee zegt ofzo), met ook vaak wel een vraag terug. Maar meneer heeft nogal een druk leventje dus antwoord krijgen duurt dan meestal ook wel tijdje.
Maar zal deze week even goed opletten hoe hij tegen andere meiden doet. Maar heb zo mijn twijfels. Aangezien dat nog nooit een jongen (die ik dacht leuk te vinden, maar blijkt nu dat het eigenlijk best mee viel, aangezien ik nou pas echt verliefd ben xD) mij ook leuk vond…

Okee nou ja ik hoop voor je dat hij jou ook leuk vind! en ja t is en blijft moeilijk jongens te peilen echt waar, ik zal ze ook nooit begrijpwn denk ik. Bij mij duurde t keer een half jaar dat ik wist dat de jongen mij ook leuk vond maar we hadden elkaar tussen tijd alleen gesproken op msn :blush:

Soms… zouden jongens wat duidelijker moeten zijn. Ze zijn inderdaad heel moeilijk in te schatten. Maak van dat ‘soms’ trouwens maar een ‘vaak’.

Haha. ja echt he. ipv dat ze even duidelijke signalen geven ofzo:P

Nou er hing helaas vandaag geen roos aan mn paard haha

Gisteravond was echt heel gezellig!! Ik ging voor het eerst een lesje rijden en omdat ik nieuw ben komen er veel mensen kijken wat ik in huis heb. Het ging heel goed totdat hij kwam kijken… xD oepsie haha. Maar kreeg daarna wel complimentje dat ik het goed deed:) Daarna had hij les en ging ik kijken. :stuck_out_tongue: Daarna nog tijdje gekletst, het is echt zo’n schatje!! Als hij tegen me praat kijkt hij me ook echt aan zo van dat het hem intresseert. Ik dacht gisteren echt, je vindt mij ook leuk. Maar vanochtend zei hij iets wat me aan het twijfelen bracht. Hij zei dat hij een paper in moest leveren en dat zijn leraar een afspraak wou maken afgelopen dinsdag om 8 uur s’avonds. (valentijnsdag) maar dat hij en de mensen waar hij mee samenwerkt niet konden (hij moest werken). Toen zie hij: iedereen heeft wel wat anders aan zijn hoofd op valentijnsdag. Dat heeft me nogal in de war gebracht… zou hij al een vriendin hebben?

Aah, leuk dat je weer contact met hem hebt gehad :slightly_smiling_face:
Over die opmerking: nee, dat hoeft helemaal niet. Hij kan toch ook gewoon bedoelen dat de mensen waarmee hij samenwerkt andere dingen aan hun hoofd hebben (en dus een relatie hebben)? Ik denk niet dat dat per se wat over hem zegt. Maar ik zou zeggen: blijf vooral vaker met hem praten en je komt er snel genoeg achter (:

Ik hoop dat je gelijk hebt:)

Nu voel ik me kut… Hij ging met een ander meisje te rijden en ze hadden het heel gezellig samen… :frowning_face: Tot aan vandaag dacht ik echt dat hij anders tegen mij deed dan tegen andere meisjes. Maar het tegendeel is bewezen. Godsamme wat was ik jaloers!
En wat nog het allerergste is dat als er andere mensen in de buurt zijn mij een beetje negeert ofzo. (soms ook wel als er geen andere mensen bij zijn) ik weet niet wat het is, maar hij weet dondersgoed dat ik daar ben en dan kijkt hij of de andere kant op of naar de grond ofzo.

Waarom zijn jongens zo moeilijk?!!