Hallo meiden,
Ik heb het idee dat ik nog nooit echt verliefd geweest ben. Alleen begin nu toch echt te twijfelen of ik nu echt verliefd ben. Ik sta al een tijdje op een stal, waar ook een hele lieve jongen staat. Hij heeft me in het begin helemaal wegwijs gemaakt en hij begint vaak tegen me te praten en het voelde voor mij alsof ik hem al jaren ken. Ik kan helemaal niet goed met jongens om gaan, maar bij hem is het anders, ik voel me bij hem op mn gemak. Vorig weekend heeft hij mn paardje gedaan en vroeg gisteren of hij dit weekend weer wou doen, maar dat hij gerust nee mocht zeggen. Kreeg ik sms terug dat hij niet zo goed was in nee zeggen en dat het wel goed kwam. Toen heb ik terug gestuurd, haha wat ben je toch een schatje en wat ik dit weekend ging doen. Was dit eerste wel tactisch? Heb namelijk niks terug gehad… ik krijg die jongen noet uit mijn hoofd… ik fantaseer de hele dag over hoe ik het dichtst bij hem in de buurt kan zijn. Ook heb ik als ik aan hem denk zo’n zenuwachtig gevoel in mn buik. Is dit het gevoel van verliefd zijn?? En wat denken jullie zou hij mij ook leuk vinden.
Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.
Sorry als er typefouten in zitten, maar heb dit op mn mobiel getypt.