hoplaa weer zo’n cliche topic van iemand die hopeloos is en die wilt weten of die ene haar leuk vindt.
kheb dit al in het vindt hij mij leuk topic gezet maar daar antwoordn ze niet.
kunnen jullie mij aub helpen?
nu ja…
ik zei iets tegen hem van ‘ow leuk xxxx’ en dan zei hij tegen mij “ik vind jou leuk xxxx”
en we waren zo bezig over dat ik hem een knuffel zou geven als ik die zag, en die zei “had je nog iets anders in gedachten?xxxxxxxxxx” en ik zei toen “kweet niet, jij?xxxxxxxx” en dan zei hij “een slow xxxxxxxxx”
dan zei ik zo “hha zo op school xxxxxxxxxx” en hij dan “ja zo in de put met die lichtjes xxxxxxxxxxx” wij hebben een put in onze school waar je in kan zitten en rondlopen en daar heb je van die discolichtjes hangen
en toen zei ik “lekker romantisch xxxxxxxxxxxx” en hij dan “Wel als we voor de speeltijd op school zijn, of in dat parkje aan het station…? en als we buiten school afspreken zal ik je eens iets romantisch laten mee maken xxxxxxxxxxxxxxxxxxx”
en vandaag zag ik hem heel vlug en die kwam beetje rood en glimlachte zo lief naar mij
toen tijdens de pauze is een vriendin van mij naar hem toegegaan en die had gevraagd hoe het was met hem ind liefde (grr --’)en heeft dan mijn naam gezegd, hij kwam weer rood en beetj beschaamd…
dus ik had heb dan achter school gevraagd of hij dat erg vond, maar dat vond hij niet, en dan nu vroeg hij of ik dat erg vond dat ze over zijn liefdesleven begon en vroeg wat ze allemaal had gezegd daarover tegen mij…
maar vind hij mij nu echt leuk?
khoop dat jullie mij willen helpen
xjes