nu ben ik echt in de war.

alvast sorry dat ik alweer een topic aanmaak :flushed: maar er is gisterenavond wat gebeurd tussen mij en de jongen waar ik verliefd op ben , we waren aan het whatsappen, en het was heel gezellig , (en hij had geen alchol of iets op) toen hadden we het ergens over , en toen zei hij . : Ik vind jou absoluut ! niet ! lelijk hoor , en toen zei ik meen je dat? toen zei hij : ja absoluut, ik vind je qua hoe je er uit ziet best aantrekkelijk , toen zei ik bedankt ! en toen zei hij ik vind je wat dat betreft echt knap , al zeg ik dat nooit ! en hij zij , ‘als ik jou zie op werk (we werken allebei bij supermarkt) dan bekijk ik je een beetje en dan denk ik echt waarom ik jou niet leuk vind , en ik kan maar geen reden bedenken waarom ik jou niet leuk vind’ ik weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben… :frowning_face: dus kunnen jullie me helpen? (en ik heb hem gezegt dat ik hem leuk vind )

Eh ja wat is je vraag precies? Hij vind je er leuk uit ziet en kan geen reden bedenken waarom hij je niet leuk zou vinden, zegt 'ie toch?

Hij probeert te vleien, maar doet het op de verkeerde manier.
Je vat het nu verkeerd en negatief op.
Naar mijn mening probeert ie je duidelijk te maken dat hij je knap vindt, maar (nog) niet leuk om te daten of een relatie te beginnen.
Dus niet moeilijker maken dan dat het is.

mijn vraag is: ik wil graag weten hoe ik het nu moet aanpakken… en wat ik moet doen :slightly_smiling_face:

Hij vind je knap en aardig, maar er zijn geen gevoelens.