Nu ben ik die kut spinnen zat!

Sorry voor de titel, maar oooooh, ik kan wel janken. Er zitten echt te grote spinnen hier, ik ben echt een held op sokken en ik ben dus alleen thuis (nu nog 3 weken) hoe maak ik dat kreng dood?

-even laten zien wat ik bedoel- dit kreng zit dus nu boven de koelkast waar ik dus bij moet, maar ewwwww hij dreigt steeds te vallen :frowning_face:

http://i54.tinypic.com/2q8wyzo.jpg

Ik vind het ook weer zo zonde om hem dood te maken ;p
Heb je geen broer of buurman die hem even buiten kan zetten?

Best zinloos topic, maar ja.

Oeh sterkte & succes!

gatver heb je geen vliegenmepper ofzo:Psla je der heeel vaaak op moet je er alleen niet onderstaan!

ohmygod :open_mouth: ik zou het niet weten?? stofzuiger ofzo en dan als die in de zak zit die zak weggooien?

iieel, dat is echt zo’n vieze. Misschien met haarlak op spuiten? Dan wordt ie stijf (niet er onder gaan staan natuurlijk). En dan natuurlijk wel meteen dood maken, anders is het zielig :stuck_out_tongue:

dieee is eng !
wij hadden een keer een soort van vogelspin (nee dat verzin ik) maar ik vond hem echt eeng ! zo vies, dik, harig.

hahahaha die van die haarlak geniaal!:stuck_out_tongue:

Wat ik doe sinds ik opmezelf woon;
hem vangen in een doos en snel deksel erop. vervolgens iemand zoeken en hem buiten los laten

me vriend smeken hem weg t halen mocht die op bezoek zijn

of ik ga langs me buurman haha

suc6 ermee! krijg de kriebels van die foto

HAHAHA HAARLAK XD die vind ik goed, die onthoud ik ;$
nouja, je kunt in ieder geval een beker pakken, ze daarin doen,
papiertje eroverheen als je snapt wat ik bedoel zodat het
dicht zit met de spin erin en dan weggooien.
maar wat ik altijd deed; een boek pakken,
ervoor zorgen dat ze daartussen gaan en dan het boek
dichtdoen. natuurlijk gooi ik de boeken dan wel weg, want dat waren
leesboekjes van vroeger waar ik toch niks mee doe ;$

Ik heb geen broer, en mijn buren ken ik niet. En ja ik weet dat het een zinloos topic is, maar ik moet dat beest echt kwijt haha.

ooooh succes ;O

mijn god das echt een vies beest

ik gooi altijd nagellak remover op spinnen…maja dat kan jij nu niet doen …

Haarlak erop spuiten of deo ?
GVD wedden dat ik nu weer een nachtmerrie krijg.
Ik had extra al mijn ogen dicht gehouden maar ik had ze te vroeg open gemaakt.

Jamaar, dan valt hij naar beneden en dan kruipt hij weg, dat had ik laatst ook :open_mouth:

ik heb echt een fobie voor spinnen volgens mij. Ik begin al helemaal te shaken bij die foto. Bij mij thuis zitten er ook heel veel, ik vind ze zo eng dat ik ze ook nooit durf op te zuigen. Kut spinnen.

ik gooi er altijd met een slipper naar, of ik doe laarzen aan en ga ik zelf snel opstaan… jaiknow klinkt heel smerig maar we zitten hier met allemaal meisjes en we zijn allemaal van die helden op sokken :grinning:

oh gatsiedarrie!
Niet om je bang te maken, maar deze komen meestal met zn 2e. (meestal niet dicht bij elkaar, maar gwn aan de andere kant van de kamer, of in een andere kamer)
echt bah!
en indd wat de anderen al zeggen; stofzuiger!

oh ja zo één liep laatst ook eentje bij ons op de bank leuning en wij zaten natuurlijk op de bank, me ma en ik gillen jezus :’)

probeer met een spuitbus/luchtverfrisser/iets anders op die spin te spuiten. Met een krant pletten?

Mijn ma had hem trouwens op gezogen en die zak buitengelegd.

dankje, nu ben ik nog banger haha

ieuwwwl hahaha.
je moet wel uitkijken dat die niet uit de stofzuiger komt gekropen, sommige zeggen dat het niet kan door stof enzo en dat dacht ik zelf ook.
maar wij hadden dat dus getest en het kan blijkbaar wel ;o
goodluck