Nu al?

Hoi allemaal,
Sinds kort zit ik op Tinder en ik heb al verschillende matches. Nu praat ik sinds gisteren met een best aardige jongen, en hij vroeg me dus om nu al binnen 2 weken af te spreken… Ik ben best een beetje voorzichtig en vraag me ook af is dit normaal? Ik heb nog niet echt veel ervaring op date/liefdes gebied dus ik zou niet weten wat gangbaar of normaal is wat betreft hoelang je praat met iemand voor je echt afspreekt…
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen/vertellen hoe jullie er zelf op zouden reageren en over denken…

Ik heb geen ervaring met Tinder, maar vind het wel een beetje gek dat hij specifiek binnen twee weken wil ofzo :’)

Ja dat vond ik dus ook dus daarom dacht ik misschien ben ik zo voorzichtig ofzo… hij wilde trouwens eerst al a.s. zondag maar dan is het Pasen dus dan kan hij zelf niet…

Ik zou eerst nog even met hem door blijven praten. Je kan immers altijd nog afspreken als jullie het leuk hebben.

Ik vind dat normaal ja. Ik sprak zelf met mensen op dezelfde dag nog af. Niet perse voor seks maar in het echt merk je pas of er een klik is. Dan is 2 weken lang appen tijdverspilling. Ik heb (bijna) nooit iets naars meegemaakt, weet ook niet of er een relatie is tussen snel afspreken en de kans om verkracht/vermoord te worden. Spreek iig op een openbare plek af.

Ik denk dat het van de persoon afhangt. Ik vind het juist heel vervelend om een lange tijd doelloos te appen zonder iemand gezien te hebben. Ik spreek liever af en praat daar.

s

Eens met kopjechino, lees haar reactie nu pas. Als je voorzichtig wil zijn moet je wel van te voren duidelijk aangeven dat je niet voor seks komt! Sommige jongens gaan er vanuit dat dat ervan kan gaan komen als je dat niet zegt. Zo ben ik dus wél een keer in de problemen gekomen :cold_sweat:

S

Is niet raar, ik spreek ook soms dezelfde dag nog af. Wel vind ik het belangrijk dat ik afspreek met de persoon wie hij zegt dat hij is, vaak kan je dit wel even snel checken door even met hem te bellen, of even zijn instagram en facebook te bekijken of dit allemaal een beetje geloofwaardig is.

Niet raar , Maar spreek wel af in de stad(of andere openbare plek de mac) niet bij hem thuis :stuck_out_tongue: