Nu al zin in volgend schooljaar

Hello!

Ik heb nu eigenlijk al een soort van pre-vakantie en heb nu alweer zin in volgend schooljaar. Terwijl als ik naar school moet er echt totaal geen zin in heb! Vooral de gezelligheid op school is leuk en het geouwehoer onder de lessen… Terwijl ik nog een vakantie van 8 weken te gaan heb…

Hoe zit het met jullie?

I feel you, haha! Ik heb afgelopen jaar een opleiding gedaan die het helemaal niet voor mij was en ik ben nu aangenomen op de Sportacademie. Dus na de zomer ga ik sport en bewegen studeren en ik heb er best wel erg veel zin in, haha!

Ik heb heel erg zin in volgend schooljaar, aangezien ik ga studeren en op kamers ga in een andere stad! Superleuk! Maar ik heb ook enorm zin in op vakantie gaan, dus dat eerst.

Ik heb ook zin in volgend schooljaar, maar dat komt omdat ik aan mijn opleiding kan beginnen :slightly_smiling_face:

Ik heb ook al zin in volgend schooljaar, en mijn vakantie is nog niet eens begonnen. ik vind het eindelijk echt leuk in mijn klas hahah!

ik heb geen zin volgend schooljaar want ik moet examen doen

Ik heb absoluut geen zin in volgende school jaar, maar ik moet zeggen dat die pre-vakantie van nu me ook erg tegenvalt…

Ik ga een nieuwe opleiding doen en heb er dus wel zin in!
Alleen denk ik dat dat weer snel verandert :stuck_out_tongue:

Ja hoor :’) Ik heb alleen zin in volgend jaar omdat ik daadwerkelijk een nieuwe stap maak (studeren). Op de middelbare heb ik nooit al zin gehad in volgend jaar, tis toch altijd hetzelfde :’)

Ik heb ook zin in volgend schooljaar, omdat ik met een opleiding ga beginnen na een jaar te hebben gewerkt…

Ik heb dat ieder jaar. Iedere keer weer zin in school in de vakantie, en als ik dan weer naar school moet wil ik weer vakantie. :flushed:

Ik heb totaal geen zin in volgend schooljaar, maar ik heb eigenlijk gewoon helemaal geen zin meer in mijn opleiding…

Ja, was halverwege het jaar gestopt met m’n studie en heb wel zo een beetje alles gedaan dat ik wou doen in de tussentijd. Heb zin om weer te beginnen (nu nog wel)

Ik heb ook best wel veel zin in het volgende schooljaar, hopelijk slagen en daarna Utrecht Law College! :slightly_smiling_face:

Hahahaa, kheb zeker zin in het volgend schooljaar! Want ik wil mijn diploma halen! =D Al doe ik nog dezelfde opleiding, maar het blijft af en toe wel leuk leren. :flushed: Zal vast wel 1 van de weinige zijn.

Ik heb ook zin in volgend schooljaar, gewoon omdat ik dan meer sociaal contact heb. Nu is er een deel nog bezig met z’n examens, een ander deel is op reis, etc.

ik heb ook zin in volgend jaar, dan heb ik alleen vakken die ik leuk vind (heb profiel gekozen) en ja dus geen natuurkunde, scheikunde en al die moeilijke dingen haha

Nee, gewoon totaal niet.