Ik ben net begonnen met een nieuwe opleiding op het MBO. Nieuwe klas enzo, veel jongens 2 meisjes(lekker rustig vergeleken de klas van vorig jaar) Maar, vorig jaar was voor mij echt een drama, ik heb er echt gigantisch met de pet na gegooid, waardoor ik bijna mijn examen niet meer heb gehaald. (door een te gezellige klas)
Ik ben dus echt als de dood om onvoldoendes of achterstanden op te lopen en leg nu al in week 2 een gigantische druk op mezelf. Dagen als vandaag 6 uur op, kwart over 7 bus, tot kwart over 3 school, 4 uur thuis…5 uur werken tot 8 en daarna nog aan huiswerk…ik wordt er nu al dood en dood moe van. Het is niet dat ik elke dag moet werken maar ook dan, eis ik van mezelf druk met school bezig te zijn, wat ik gewoon totaal niet gewend ben. In d
Ik doe een commercieel opleiding, aangezien ik toch wel het meisje met de snelle babbel altijd ben geweest. Maar nu, in mijn nieuwe klas herken ik dat overigens totaal niet meer terug bij mezel, ik zeg de hele dag niks, ben alleen maar druk bezig met school en met huiswerk…waar ik heel erg onrustig van word. Ik moet a.s vrijdag ook als eerste presenteren van mijn slb’er aangezien hij me open en spontaan vind (naar hem toe) en hij denkt dat ik dat wel durf…maar ik schijt serieus nu al 7 kleuren als ik er aan denk…voor een nieuwe klas, 23 jongens en 2 kei arrogante meiden.
Zoals jullie lezen ben ik hardstikke gestrest, en ik herken dit totaal niet bij mezelf. Ik word een beetje onzeker van deze situatie.