NTI cursus thuiskapper

Ik weet niet zo goed wat ik wil qua school, maar ik moet nu toch wel een keuze maken.
Ik heb echt géén zin om weer te gaan studeren, en daarom dacht ik een cursus voor thuiskapper.
Zou dit wat zijn? Het duurt volgens mij 1 jaar, en dan heb je een certificaat. Geen diploma dus.

Zou dit wat zijn? Ik vind het nogal moeilijk om keuzes te maken :’)

Het is erg moeilijk om met een thuisstudie de theorie goed om te kunnen zetten in de praktijk zonder het eerst gezien te hebben…
Ik volg momenteel namelijk een cursus nagelstyling en vind het behoorlijk pittig om alles zelf uit te zoeken. :stuck_out_tongue:

Hmm, maar zou het voor later wel wat zijn? :’)

Hmm, geen idee. Ik denk dat je wel minder snel ergens aangenomen wordt als je alleen een certificaat hebt en geen diploma.
Ik kan wel een examen afleggen (gewoon thuis) en krijg dan wel een diploma. ;p

Waar die jij het?

Laudius.

Zou je mij meer informatie kunnen geven over jouw opleiding/cursus?
Wat het precies is, wat je moet doen en hoelang het duurt? En wat jouw ervaring is? (:

Heb even de link opgezocht, dan kun je het doorlezen; http://www.laudius.nl/beroep/beauty-lifestyle/singleview/cursussen/nagelstyling.html

Ik heb dus een grote map, met informatie, oefenopgaven en huiswerkopdrachten. Deze maak ik dan en stuur ze op naar mijn docent, die ze dan voor me nakijkt enzo. :slightly_smiling_face:
Het is wel echt heel prettig dat je alles in je eigen tempo kunt doen!

En je krijgt dan een officieel diploma?

Een Laudius diploma. Is al iets meer dan alleen een getuigschrift. Maar dat staat ook per cursus beschreven.

Okee bedankt!