NSMBL supersale Amsterdam [2e hands kledingmarkt bloggers]

Ik vroeg me af of iemand hier al ooit geweest is, of het groot is en of het aan te raden is?
NSMBL supersale is een 2e hands kledingmarkt (ik geloof van bekende bloggers) in bar italia, Amsterdam.
De volgende supersale vindt waarschijnlijk plaats eind november. Het is meestal om de 2 maanden.

Afgelopen event.

Daar had je pas toch ook al een topic over gemaakt?

Ja, omdat ik de naam vergeten was. En aangezien ik de titel niet meer kan veranderen en er niemand reageerde heb ik een nieuwe aangemaakt. Hoezo?

Oh omdat ik dus dacht dat het wel in je andere topic kon. Ik heb namelijk ook een topic gestart bij contests en die titel en beginpost kan ik gewoon ten alle tijden aanpassen.
Als er trouwens niemand reageert, wil dat misschien zeggen dat niemand er ervaring mee heeft.

Nieuw topic vind ik opzich geen probleem (TS is nu niet meer op zoek naar het desbetreffende event maar mensen die er wel eens naartoe geweest zijn), maar dan sluit ik bij deze wel je andere topic :slightly_smiling_face:

En het is denk ik ook wel even handig om een linkje naar het afgelopen event op Facebook te plaatsen, in de beginpost!

Bedankt! Ga het even aanpassen!

Up.