NS Zomertoer

Hee,

Ik ga morgen met mijn zusje Zomertoer doen, dus 1 dag onbeperkt met de trein. Alleen ontbreekt het ons aan leuke (goedkope!! en weinig tijdrovende) dingen om te gaan doen.
We wilden iig wel naar Madame Tussauds (niet goedkoop, maargoed), en misschien even naar Schiphol. Maar dat laatste duurt misschien wel te lang…

Hebben jullie misschien leuke tips?

xx

Shoppen in Amsterdam?
Reis maken door Nederland? Hebben een vriendin van me en ik gedaan. Was gewoon geweldig!

Heb ik ook gedaan met een vriendin!
We zijn naar Den Haag en Rotterdam geweest. Maar wij wonen dan ook in zuid-limburg.

Wij gaan vanuit Eindhoven. M’n zusje is niet zo’n shopfan, dus dat wordt het ook niet =\

Hee!

Ben paar weken geleden met een vriendin met zomertour naar Den Haag gegaan.
Aangezien het nu wat minder is voor 't strand zou ik je aanraden naar het omniversum te gaan.
Even uitleggen wat het is :
Je kunt kiezen uit verschillende voorstellingen, van dieren, natuur, kunstenaar, vanalles eigenlijk.
Het is een soort bioscoop, maar dan nog groter en overal om je heen. Het lijkt net of je mee op reis bent.
Site : http://www.omniversum.nl/ voor nog meer info.

Verder is Den Haag natuurlijk een super leuke stad om te bezichtigen.
Ik zou zeggen, voel je een dag toerist in eigen land!

Groetjes.

Omniversum had ik ook al gekeken, zijn die films een beetje leuk?

Up.

Ja, zelf een keer gedaan.
Was echt heel indrukwekkend.
Er wordt bij de film ook verteld, het zijn niet alleen maar beelden.
Het is te vergelijken met een documentaire.
Zeker geen saaie.

Als je nog meer info wilt over dingen die te doen zijn in Den Haag, zou ik je aanraden om naar het VVV-kantoor in het centrum te gaan.

Groetjes, en alvast veel plezier!
Shawnepoppie en Debbeloppie. :relieved:

Rotterdam is een leuke stad om te winkelen
In utrecht zit een starbucks
Je kan ook voor de lol helemaal die intercity nemen naar heerlen/maastricht en dan voor de lol teruggaan
als je toch tijd/geen geld hebt…

Ik kom al vaak genoeg in Maastricht, heeeeerlijk :grinning:
Ja kan altijd nog ^^

Up…

lol meestal besluit je dat toch voor je kaartjes koopt?
maar ik ben gewoon 2 dagen gaan winkelen met mijn beste vriendin toen :’] gewoon heel het land door

Nou ik zou het eigenlijk doen omdat ik met een vriend met de trein naar Utrecht zou gaan, hij vanuit Roermond en ik Eindhoven, dat zou goedkoper zijn. Helaas kwam het kaartje een week te laat aan <_< dus pas na 2 weken bestellen :expressionless:

Richting Amsterdam mag niet zei mn moeder net. ‘Ga maar naar Den Bosch’. Right. Maastricht noemde ze ook nog, daar kom ik ook maar 6 tot 10 keer per jaar :pensive:

Neem een stel dobbelstenen en ga daarmee naar een station, gooi een nummer en neem de eerste trein die op dat spoor komt, enz. :wink:

heee,
dit is even een beetje offtopic; sorry.
maar ik ehb een vraag.
ik ga namelijk morgen met een vriendin met de zomertour naar rotterdam, maar wij dachten dat je die kaartjes gewoon op het station kon kopen?
en nu lees ik da tjij twee weken moest wachten op jullie kaartjes? :s
weet je toevallig of die ook gewoon op het station verkrijgbaar zijn?
liefs

volgens mij kun je ze niet op het station zelf kopen, althans ik heb ze vorig jaar moeten bestellen via de ns.site…

Kan ook via de kaartautomaat. 39,50 dan. Via internet 37 euro. Maar slechte bezorgservice dus ¬¬

We zijn trouwens niet gegaan vandaag, we mochten niet naar Amsterdam.
-ouders- :pensive:

ga richting groningen xD lekker ver weg