ns kortings kaart

hoii wie weet hoe de kortingkaart heeft en hoe die werkt?
gr

oke rare zin

maar
hij is 55 euro per jaar,
je koopt er 1, daarbij moet je een geel papiertje invullen en een pasfoto inleveren.
dan moet je je pas altijd bij je hebben en dan kan je kaartjes kopen met 40% korting.

Het kan ook via internet.

Ja dat kan ook inderdaad

Hij kost idd 55 euro en het is een voordeel uren kaart. Het werkt dus alleen doordeweeks na 9.00H en in het weekend. Je kan dan een kaartje kopen met korting, gewoon bij de automaat.

In het weekend ook VOOR 9 uur. (daar heb ik 'm namelijk voor nodig)

als ik hem bij een balie van het station haal krijg ik em dan gelijk?

Ja dan krijg je eerst een tijdelijke tot je echte is opgestuurd.

Nee, ik geloof dat je het binnen 2 weken krijgen.

Via internet aanvragen duurt 2 weken, en bij de balie nog langer.

Nu vraag ik me af, hoe werkt het dan met de korting als je op saldo reist en dus met je OV chipkaart? Hoe gaat die korting er af?

Voor zover ik weet kan dat nog niet. De NS en OV chipkaart vind ik echt slecht geregeld, bijna niemand gebruikt het ook. Je kan vast een kortings-bestelling ophalen bij een oplaadpunt, tenminste dat zou het meest logische zijn. Maar ik weet niet of iets dergelijks al is doorgevoerd, voor zover ik weet kan je het beste een kaartje met korting uit de automaat trekken. Je krijgt btw geen korting met bussen oid, alleen bij NS just to be clear.

Had het maar even opgezocht dit zei NS.

Korting in de voordeeluren

De 40% korting in de voordeeluren wordt automatisch verrekend als u na 8.55 uur 's ochtends incheckt. Checkt u vóór 8.55 uur in, dan betaalt u het volle tarief.

volgens mij kan het wel met je ov dat heeft mijn broertje nl wel?geen idee hoe…