NS dagkaarten van de Kruidvat te koop

Omdat ik zo’n doos ben geweest om al treinabonnement te kopen, terwijl ik deze dagkaarten nog had, verkoop ik nu deze twee dagkaarten.

Ik heb ze bij de Kruidvat gekocht een paar maanden terug, ze hebben me toen €13.99 per stuk gekost zoals op de foto te zien is. Ik heb nog nooit echt iets via girlscene verkocht (wel buiten girlscene om met members van hier), maar er zijn genoeg mensen die kunnen beamen dat ik een echt persoon ben. Dus dankjewel als je daarmee tevreden kan zijn.

Voorwaarden:

• Te gebruiken op één zaterdag of één zondag van 21 juni t/m 5 oktober 2014. • De Trein Dagkaart is één dag geldig voor één persoon in de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia. • De Trein Dagkaart is chip- en stempelkaart ineen. Hiermee check je verplicht in en uit bij een NS-kaartlezer op een poortje of paal. Reis je met een trein van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia dan stempel je de Trein Dagkaart eenmalig af bij een stempelautomaat. • Met toeslag geldig in Intercity Direct (voorheen Fyra) en ICE International. • Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v. en op de Waterbus in de regio Dordrecht en Rotterdam.
Bron: http://www.kruidvat.nl/treinkaartjes

(prachtige foto’s van mijn mobiel jaja)

Ze hoeven niet beiden in één keer weg. Note me als je meer details wil of wil dat ik ze vandaag nog verstuur of zo. Bieden mag, maar voor heel veel minder als de prijs die ik er zelf voor heb betaald, gaan ze niet weg.

10 euro voor de 2?

ik bied 15 voor 2

Up, het hoogste bod is tot nu toe dus 15 voor ze allebei.

Ik wil er wel eentje voor 10 euro !

20 voor 2 treinkaartjes.

Het hoogste bod is nu 25 voor ze allebei. Alleen vandaag nog bieden, dan kan ik ze nog zsm versturen.