Nowhere boy

Hey allemaal!

Heeft iemand gehoord van de film Nowhere Boy?
Deze is geinspireerd op het leven van John Lennon vóór the Beatles, en Aaron Johnson speelt John Lennon.

Ik heb al meerdere clipjes gezien (o.a. ‘In spite of all the danger’) en hij lijkt me superleuk dus ik heb hem alvast gedownlaod.

Heeft iemand anders hem al gezien? En weet iemand naast Across the Universe nog andere recentere films over the Beatles?
xx

jaa, het is echt een supermooie film(L)

Help! is ook een mooie film maar die is niet recent want die is nog met de échte Beatles =D

Oee ja die wil ik ook zien maar ik kan em nergens vinden!

Ja, hij is echt geweldig. (:

Ik heb hem gezien en ik vind 'm echt epic ;d
Ook best wel ontroerend enzo. Het leuke aan de film is dat de woorden ‘The Beatles’ geen enkele keer vallen. JL heeft een moeilijke jeugd gehad :astonished:
Paul McCartney vindt het een goede film, al zegt hij dat John hem nooit echt geslagen heeft (:

Nowhere boy is echt geweldig!!! En Aaron Johnson ook!! :slightly_smiling_face:

Ik heb heel erg moeten lachen om Help!~
Vorig jaar had nederland (1,2 of 3) 4 dingen vd Beatles uitgezonden omdat ze 50 jaar bestaan/40 jaar geleden uit elkaar zijn gegaan.
Waaronder Help en eerste bezoek aan VS… Staat nog steeds bij ons op de harde schijf, was ontzettend leuk om te zien :slightly_smiling_face:

Die heb ik zondag gezien op film1, wat is die aaron knap in deze film haha.

Jaa he! Love him! Dat kapsel ook, zo grappig!!

Oooooh, geweldige film, echt waar, gewoon kijken!

Zoals ik al zei het is een ontroerende film, maar er zitten ook genoeg grappig stukjes in (:

Oh, die moet ik zien!

Dit is echt een van de betere films die ik gezien heb.
Echt is ook echt puur om John Lennon, het uitgangspunt.
En dat vind ik wel fijn, tuurlijk zijn eerste bandje is er ook in verwerkt, maar het gaat echt puur om zijn verhouding met de mensen om hem heen.
Echt mooi.

jaaa the Quarrymen :grinning: Die vind ik cool.