'Now you see me'

Naar aanleiding van de ‘secret screening’ bij een bioscoop hier in Londen, heb ik gister Now you see me al gezien voordat hij ook echt uitkomt in de bioscopen. Ik weet zo niet wanneer hij in Nederland uit komt en of mensen er al over gehoord hebben; dus hierbij even de trailer.

‘The Four Horsemen’ is een groep illusionisten onder leiding van Atlas. Tijdens het uitvoeren van hun magische show overvalt de bende een bank op een ander continent om vervolgens de winst onder het publiek te verdelen. De FBI-agent Dylan is vastberaden om de goochelaars te laten boeten voor hun misdaden. Hij wordt echter gedwongen om samen te werken met Alma, een rechercheur van Interpol. Uit wanhoop keert Dylan zich tot de beroemde magiër Thaddeus die beweert dat de bankoverval gepleegd is middels vermommingen en videobedrog. Over één ding zijn Dylan en Alma het eens: The Horsemen moeten een handlanger hebben, en het vinden van die persoon is de sleutel tot de oplossing.

De film is echt amazing en in één van de eerste scene’s van de film wordt er een act gedaan met kaarten. Een meisje moet een kaart uitkiezen uit de stapel kaarten en dan kijken of haar kaart tussen de kaarten zit die hij laat zien.
Ik heb ondertussen ook een kaart in mijn hoofd, gewoon omdat ik wil zien wat er uit komt, en zie mijn kaart niet tussen de kaarten die hij vervolgens laat zien - dat gebeurd trouwens maar 1 seconde dus zo duidelijk is dat niet - en hij meisje in de film zegt dat haar kaart er niet tussen zit.
Dan verschijnt de kaart in lichtjes op het gebouw en jawel, het is de kaart die ook ik in mijn gedachten had.

Alsjeblieft - nog - geen spoilers!!!

Bizar - er moet iets zijn geweest dat mij die bepaalde kaart heeft laten kiezen al ben ik er nog niet helemaal uit wat daar voor heeft gezorgd en daarom heb ik een vraag aan mensen die de film al wel hebben gezien; op internet dan, want in de bioscopen is 'ie nog niet.

Hebben jullie ook een kaart gekozen en was het de kaart die op het gebouw verscheen? Ergens wilde ik dat ik de andere mensen in de bioscoop dit had gevraagd.

Zijn jullie benieuwd en ga je hem zien in de biocoop? Mensen die hem al hebben gezien op internet, wat vonden jullie er van?

Ik zag er een poster van in de bioscoop en ik dacht alleen ‘Hé, Morgan Freeman!’ Maar nu ik de trailer heb gezien lijkt hij me heeel cool.

@Galaxy Hij is echt Awesome.

We hadden dus geen idee welke film we zouden gaan zien al waren er wel ‘Clues’ gegeven en hoopte ik heel erg op Now you see me nadat ik een paar keer de trailer had gezien bij een andere film. Ik was zo blij toen we een stukje te zien krijgen met een aantal van de acteurs die zeiden dat we Now you see me zouden zien! Echt, het is zo’n aanrader! Ga hem zeker nog een keer kijken als hij echt in de bios komt.

Oh deze film lijkt me zo tof!

Duurt het nog lang voor hij uitkomt in Nederland? Zal het eens even opzoeken.

Ik wil hem echt graag zien, had de trailer al een paar keer gezien en hij lijkt mij echt super vet :grinning:

27 juni

Ik heb in de bioscoop een trailer hiervan gezien, en toen dacht ik: Dit wordt mijn volgende film! :stuck_out_tongue:

Ik wacht echt al maanden op deze film.

Het lijkt me echt een gave film wat ik van de trailer heb kunnen zien!