nouhou, wat moet ik nou.

oke, het zit dus zo. ik ken nu een jongen nog maar heel kort. hij is vet super leuk en lief en alles wat ik wil, en hij vind mij ook leuk en alles.
maar over ongeveer een maand ga ik op stage naar spanje voor 4 maand…

moet ik nou stoppen met hem leuk vinden… dat wordt lastig
moet ik een relatie met hem beginnen nu, en hem 5 maand missen
of moet ik nu nog niets doen, en ná mn stage iets met hem beginnen als ik hem leuk ng leuk vind…

tell mee

ik zou nu niks doen ,en na je stage proberen :slightly_smiling_face:
dat is het beste, lange afstands relatie is klote, geloof me :stuck_out_tongue:
ik zeg het je uit eigen ervaring (A)

Date nu met hem en als dat leuk blijft spreek dan af dat je op elkaar probeert te wachten. 4 maanden valt hartstikke mee. Die zijn zo om. Houd contact wanneer je in Spanje bent maar niet te veel. Dan ga je elkaar alleen maar missen en geniet je niet van je tijd in Spanje.
Wanneer jullie er achter komen dat jullie toch niet op elkaar kunnen wachten is het jammer maar dan was hij dus ook niet zo perfect als je dacht.

praat er met hem over en maak samen met hem een beslissing?

Ja. Maar 4 maanden vind ik eigenlijk helemaal niet lang. Ik weet niet hoe oud de topicstarter is maar vanaf 16/17 duren je relaties meestal wel rond de 2 jaar of langer. Dus dan is 4 maanden echt niets.

i agree.

Ja, ik zou het na je stage proberen, aangezien je nu nog niks serieus hebt, kan dat het makkelijkst :slightly_smiling_face: Maarja, als je het niet kan volhouden, moet je er natuurlijk gewoon voor gaan !