Notes

Hoi,

Ben ik de enige die mij ergert aan de notes? Dan heb je bijvoorbeeld 1 nieuwe note, maar dan staan er drie dikgedrukt, met ‘‘new’’.
Moet je al die dingen aanklikken, want nee, de echte nieuwe staat niet bovenaan.

Kan hier serieus niets op bedacht worden? Ik vind het echt schijt irritant.

Super irritant

Bij degene die dikgedrukt zijn heeft de andere jouw bericht nog niet gelezen of jij hebt haar bericht nog niet gelezen. Kan lastig zijn, maar is niks aan te doen. Verder houdt hij het gewoon op volgorde dus het kan inderdaad zo zijn dat iemand jou drie weken genote heeft en in datzelfde ‘gesprek’ verder gaat en je dus op een andere pagina je nieuwe note hebt staan.

Verder snap ik niet zo goed waarom je daar dan hierover op dit forum gaat zeuren, want wij mods kunnen er niks aan doen en Danique kijkt hier niet zoveel, dus als je het schijt irritant vindt zou ik zeggen; mail haar.

Jij bent toch mod, of niet dan? :’)

Wat is dit nou voor bizarre reactie? Dus omdat jij je als mod direct persoonlijk aangevallen voelt, mag er niet op het forum “gezeurd” worden over problemen op datzelfde forum?
Ik weet niet exact wat jullie takenpakket inhoudt, maar het lijkt mij dat jullie ook problemen kunnen doorspelen naar Danique? Maakt ongetwijfeld meer indruk dan wanneer een random lid dit doet.

Wil iemand alle problemen die er zijn met notes even in punten opschrijven?
Dan kan die doorgemaild worden aan Danique, zal ik wel doen. Weet niet of het überhaupt wat uit zal halen omdat het toch een puntje van techniek is, maar niet geschoten altijd mis. (:

Sorry dames, beetje ochtendhumeurtje denk ik… Zal er beter op letten!

nou, om ze allemaal te doen, nee bedankt maar mijn input is dan wel of er alsjeblieft alinea’s mogelijk zouden kunnen zijn in notes.
want echt, dat is een basic human right hoor :’’(

Hhaha. Ja, daar kan ik zelf ook echt slecht tegen :’)

Wat mij het meest ergert:

• Ongelezen berichten staan niet bovenaan
  • Als je een nieuwe note hebt, staan er drie dik gedrukt bijvoorbeeld. Zie dan de nieuwe maar te zoeken.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

oh
vandaar dat je niet reageerde op de mijne gisteren :’)
ik dacht al wat een bitch